صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21:00 به مدت 60 دقیقه

گفتگوی علمی رادیو گفت و گو که جدیدترین اخبار حوزه علمی و رویدادهای این حوزه را بررسی می نماید، نوزدهم دی با موضوع نقد و بررسی نقش دانشگاه سوره در عرصه هنر و فرهنگ و ارتباطات اسلامی روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، گفتگوی علمی عنوان برنامه ای از رادیو گفت و گو است که به تحلیل مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی کلان برنامه های پنج ساله در حوزه علم و فناوری، طرح موضوعات و رویدادهای این حوزه و جدیدترین اخبار علمی کشور می پردازد.

سید محمد احمدی تهیه‌کننده این برنامه گفت: گفتگوی علمی قرار است نوزدهم دی با موضوع نقد و بررسی نقش دانشگاه سوره در عرصه هنر و فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیم مخاطبان شود.

وی همچنین اظهار داشت: دکتر جواد صادقی قائم مقام رئیس و سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، دکتر عبدالکریم اعطازاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره، دکتر علی آهومنش دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتقاعی مهمانان این برنامه هستند که به بررسی نقش دانشگاه سوره در عرصه هنر و فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌پردازند.

این تهیه‌کننده رادیو گفت و گو در پایان عنوان کرد: چشم اندازها و عملکرد دانشگاه سوره و اهداف دانشگاه سوره و عوامل کند شدن رسیدن به آن اهداف مهم ترین محورهای این برنامه است.

گفتگوی علمی روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت21:00 به مدت 60 دقیقه تقدیم علاقه‌مندان به مباحث علمی می شود.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 اقدام نمایند.

مرتبط با این خبر

  • توانمندی و توانایی های معلم، مهمترین مولفه شایستگی حرفه ای معلم ها است

  • نظام رتبه بندی معلمان صرفا بر اساس معیشت نیست

  • تقید آموزش و پرورش به سند تحول باعث حضور معلم های شایسته می شود

  • دانش از مهمترین مولفه های شایستگی معلمان است

  • مؤلفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالا دستی

  • شناخت وضعیت، شاه کلید رسیدن به مدارس مطلوب است

  • منابع انسانی و زیرساخت های فیزیکی، محورهای اصلی مدرسه مطلوب هستند

  • برای گام برداشتن به سمت مدرسه مطلوب باید باور کنیم، اصالت با مدرسه است

  • تاکید بر تفکر و یادگیری یکی از ویژگی های مدارس مطلوب است

  • ویژگی‌های مدرسه مطلوب با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش