علوم شناختی و زنان / زن یك رسانه برای انتقال مفاهیم انقلابیگری است شریعتمدار در مصاحبه با رادیو گفتوگو عنوان كرد: زنان باید ارزش قدرت نرم شناختی خود در انتقال مفاهیم فرهنگی و انقلابی را بدانند تا در جامعه موثر واقع شوند. 1401/06/27|
بررسی قدرت شناختی و توان زنان رادیو گفتوگو به منظور معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و جنگ های علوم شناختی برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» را روی آنتن می برد. 1401/06/23|
علوم شناختی و زنان | رسانه چگونه موجب پذیرش نقش ابزاری زنان میشود؟ مدیر طراحی آموزشی سازمان صدا و سیما در رادیو گفتوگو عنوان كرد: قدرت زنان در جامعه سرمایهداری بر اساس نقش ابزاریشان بوده است و رسانهها برای پذیرش این جایگاه توسط جامعه بسیار موثر هستند. 1401/06/20|
قدرت شناختی؛ زنان و قدرت انقلابیگری رادیو گفتوگو به منظور معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و جنگ های علوم شناختی برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» را روی آنتن می برد. 1401/06/16|
علوم شناختی و قدرت شناختی زنان| نقش رسانه در طراحی الگوهای تربیتی یك استاد دانشگاه در رادیو گفتوگو مطرح كرد: نقش رسانهها در طراحی الگوها نادیده گرفته شده و زن ایرانی برای جذب و انتقال دانش باكیفیت تربیت نشده است. 1401/06/15|
علوم شناختی و زنان | فرصت رسانه برای تبیین چالشهای هویتی تربیت در اربعین مشكین فام، رئیس پژوهشكده زنان دانشگاه الزهرا (س) عنوان كرد: اربعین فرصتی برای گفتگوست ازاینرو بانوان كشورهای مختلف باید گرد هم بیایند و درباره زنان، رسانه و مشكلات هویتی كه در تربیت پدیدار میشود با هم گفتگو كنند. 1401/06/13|
علوم شناختی و زنان | زن در اسلام مساوی است با تكاملیافتهترین مدل توسعه پایدار كارشناس ارشد رسانه عنوان كرد: اگر تعریف «منِ مقتدر مصلح منصف مؤثر توسعهدهنده» را مساوی زن در نظر بگیرید و به آن عبارت ایرانی مسلمان را هم اضافه كنید زن یعنی تكاملیافتهترین مدل توسعه پایدار كه محتاج عالیترین شناخت و درك توسط رسانه است. 1401/06/13|
قدرت شناختی؛ زنان و قدرت ارتباط سازی رادیو گفتوگو به منظور معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و جنگ های علوم شناختی برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» را روی آنتن می برد. 1401/06/09|
علوم شناختی و زنان | تكنیكهای رسانه برای تنزل سطح الگوی زنان نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: برخی از بنیادهای برانداز در رسانههای خود بهصورت حسابشده و دقیق سطح الگوی زنانه را به پایینترین سطح تنزل میدهند. 1401/06/09|
علوم شناختی و زنان | رسانه در تعریف زن تراز دچار « شلخته التقاطی» شده است كارشناس ارشد علوم شناختی گفت: رسانه در جامعه ما در تعریف زن به مثابه قدرت موثر شناختی دچار « شلخته التقاطی » شده است یعنی نمیداند چگونه باید جامعه را با تراز استاندارد حركت دهد. 1401/06/08|
علوم شناختی و زنان | نقش رسانه در ناشناخته ماندن قدرت مؤثر زنان و ایجاد اعتراض مدنی داودی عنوان كرد: تصویری كه رسانهها با عواملی چون مسیح علینژاد از زن میسازند نشئتگرفته از نقایص است نه تكاملی كه زن میتواند سببساز آن باشد. 1401/06/05|
قدرت شناختی؛ زنان و قدرت آموزش دهی و آموزش گیری رادیو گفتوگو به منظور معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و جنگ های علوم شناختی برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» را روی آنتن می برد. 1401/06/02|
علوم شناختی و زنان | رسانه بهجای ترویج الگو مؤثر تكامل دهنده به بخش تنزل یافته گرایش دارد داودی عنوان كرد: رسانه بهجای معرفی الگوی مؤثر موفق تكامل دهنده توسعهدهنده به سراغ بخش تنزل یافته غیرمؤثر اما پرسروصدا رفته است. در چنین شرایطی كه افراد نقشهای متضاد با هستی خود ایفا میكنند نمیتوانند الگوی اثرگذار باشند. 1401/05/29|
عنصر تعیین كننده در عاشورا این است كه كدام طرف بایستیم داودی عنوان كرد: عاشورا نتیجه یك فرایند است، حادثه نیست، یك انتخاب است یعنی نوع رفتار ما در عاشورا تعیین كننده است و این كه كدام طرف بایستی اهمیت دارد. 1401/05/18|
« ساعت بیست چهار و یك دقیقه» یكساله شد ؛ بررسی «قدرت شناختی زنان» در فصل پنجم «ساعت بیست چهار و یك دقیقه» یكساله شد؛ برنامهای كه با استفاده از تكنیكهای علومشناختی به گفتمانسازی بر مبنای تكنیكها و شگردهای رسانهای در حوزه شناختی میپردازد. 1401/05/12|
علوم شناختی و حكمرانی رسانهای رادیو گفتوگو به منظور معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و جنگ های علوم شناختی برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» را روی آنتن می برد. 1401/04/29|