یوگا؛ عبادت عملی تفكر بودایی هاست/ یوگا ورزش نیست مدرس حوزه عرفانهای كاذب در رادیو گفتوگو گفت: یوگا ورزش نیست بلكه عبادت عملی تفكر بودایی هاست و پشت تمام حركات آن فلسفهای است كه افراد را به پذیرش افكار ضد دینی وادار میكند. 1400/04/09|
معرفی برزگان فرقههای كاذب از طریق ویدئوی مشترك با سلبریتیها سردبیر خبرگزاری بهداشت معنوی از ناشناخته بودن بزرگان این فرقه ها در فضای مجازی سخن گفت و افزود: این افراد با گرفتن یك ویدئوی مشترك با سلبریتیها و بلاگرها خود را به مخاطب معرفی میكنند. 1400/04/09|
لزوم شكلگیری فرهنگ دفاعی در فضای مجازی رئیس مركز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به آمورش دفاعی به دانش آموزان گفت: ما امروز آموزش سواد رسانهای را برای آنها درنظر گرفته ایم چراكه باید خاكریزهای صیانت فرهنگی را در فضای مجازی تعریف كنیم. 1400/04/07|
فرهنگ دفاعی باید در مدارس آموزش داده شود رئیس انجمن رهپویان فرهنگی ایرانیان با اشاره به اینكه مادران باید فرهنگ دفاعی را به فرزندان خود بیاموزند، گفت: فرهنگ دفاعی باید در دستگاه تعلیم و تربیت برای صیانت از این مرز و بوم و فرهنگ و هویت آموزش داده شود. 1400/04/07|
شبكه مجازی میتواند فرصتی برای تقویت دینداری فراهم كند دكتر مظفری در رادیو گفت و گو با بیان اینكه در فضای مجای شاهد دین گریزی و تقویت دینداری هستیم گفت: شبكههای مجازی فرصت مناسبی برای تقویت دینداری ایجاد كرده كه علاقه كاربر نقش اساسی دارد. 1400/04/02|
ملاك دینداری در فضای مجازی با فضای حقیقی تفاوتی ندارد دكتر فاطمه ستاری گفت: برای دینداری در فضای مجازی باید ملاكهای دینداری در فضای حقیقی را مد نظر داشته باشیم و در گفتار و رفتار و افكار نسبت به فضای مجازی، عاقل و عادل باشیم. 1400/04/02|
ارتقای سواد رسانهای به تنهایی برای صیانت از جامعه كافی نیست رئیس مركز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا تأكیدكرد: با صرف ارتقای سواد رسانه ای نمی توان نگرانی ها را نسبت به محتواهای ناسالم در فضای مجازی برطرف كرد. 1400/03/31|
مردم ارتقای شیوه های فیلترینگ را مطالبه كنند امیری درمورد شیوه اجرای فیلترینگ در ایران گفت: شیوه های حفاظتی و صیانتی از مردم مانند همه تكنولوژی ها روند ایستایی ندارد و در حال تغییر و تحول است لذا مردم ما باید از طریق مجلس و دولت و دستگاه قضایی ارتقای شیوه های فیلترینگ را مطالبه كنند. 1400/03/31|
سواد ارتباطی، پایه و بن مایه سواد رسانهای است چشمه نور از فعالان رسانهای كشورمان، از سواد ارتباطی به عنوان پایه و بن مایه ای برای سواد رسانهای یادكرد و گفت: سواد ارتباطی می تواند شامل سواد هیجانی، عاطفی، احساسی و دیگر مهارت ها باشد. 1400/03/24|
هنوز متولی مشخصی برای مدیریت ارتباطات نداریم مدرس دانشگاه با اذعان به نبود یك متولی برای مدیریت ارتباطات در كشور گفت: هنوز خیلی از ما به ویژه مدیران، اصول و فنون نشانه شناسی و ارتباط شناسی با زیردستان خود را یاد نگرفته ایم. 1400/03/24|
دست درازی به آیندگان با توزیع ثروت كشور سلجوقی توزیع ثروت را موجب تورم و دست درازی به آیندگان دانست و گفت: نامزدهای ریاست جمهوری چشم اندازی برای تولید ثروت در كشور ندارند. 1400/03/23|
رسانهها بعد از انتخابات هم پیگیر مطالبات مردم باشند آركونتن در رادیو گفتوگو تأكیدكرد: رسانه ها می توانند در پیگیری مطالبات مردم و وعده های نامزدها نقش آفرینی كنند. 1400/03/22|
مردم برای تغییر وضعیت فعلی در انتخابات شركت كنند عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی تأكید كرد: عدم مشاركت در انتخابات به معنای رضایت دادن به تداوم مشكلات و وضعیت موجود است. 1400/03/22|
انتخاب اصلح در گرو ارتقای سواد رسانهای مردم است معاون شركت مخابرات ایران با بیان اینكه انتخاب اصلح با سواد رسانهای میسر می شود، تأكیدكرد: اگر سواد رسانهای مردم در چنین شرایطی ارتقا پیدا نكند انتخاب اصلح نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. 1400/03/19|
رسانههای معاند تاثیر چندانی بر فرآیند انتخابات ندارند رئیس اهیئت مدیره انجمن سواد رسانهای، عملكرد رسانه های جریان ساز معاند در شكل دهی افكار عمومی در انتخابات را كمرنگ خواند و گفت: این تاثیر در اندازه ای نیست كه فرآیند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد. 1400/03/19|
رسانهها نباید از تبلیغات تجاری و سیاسی نامزدها تبعیت كنند رئیس مركز مطالعات راهبردی مدیریت آینده تأكیدكرد: رسانه ها نباید از تبلیغات تجاری و سیاسی تبعیت كنند و بلكه باید متناسب با ظرفیت های خود حركت كنند. 1400/03/18|