پژوهشگر حوزه امنیت سایبر: پیامرسانهای داخلی قابل رهگیری هستند سرهنگی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: یكی از نقاط قوت پیامرسانهای داخلی این است كه اگر كاربر دچار مشكل و مورد سوءاستفاده قرار گیرد، قابل رهگیری است. 1401/10/05|
درآمدزایی در بستر پیامرسان، یك موضوع جدی است مرادی در رادیو گفتوگو اظهار كرد: كانالهای زیادی در سروش پلاس وجود دارند كه درآمدزایی و كسب درآمد میكنند و سعی بر این است كه تعداد و حجم درآمدشان بیشتر شود، بههرحال اقتصاد دیجیتال بسیار موضوع مهمی است. 1401/10/05|
باید اعتماد بین كاربران، پلتفرمها و نهادهای سیاستگذار به وجود آید سلیمانی در رادیو گفت وگو بیان كرد: با توجه به شرایط كشور و استفاده گوناگون از پلتفرمهای مختلف خارجی هنوز تا مسیر مد نظر فاصله داریم و باید اعتماد بین كاربران، پلتفرمها و نهادهای سیاست گذار این عرصه، به وجود بیاید. 1401/09/28|
پلتفرمهای داخلی قابلیت سرویس دهی در حد بینالملل را دارند سرهنگی در رادیو گفت وگو اعلام كرد: با چرخه بلوغی كه پلتفرمها و پیام رسانهای داخلی طی كردند؛ این قابلیت را دارند كه به شرط حمایت؛ حتی در حد بین الملل سرویس دهند و مخاطب جذب كنند. 1401/09/28|
اساساً كار جریان سازی فرا واقعیت ساختن است بسطامی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: جریان سازی یعنی یك سری عملیات و تدبیری كه در بستر وسایل ارتباط جمعی رخ میدهد و مدل تكنیكهایی كه انسان را مجاب میكند از دستوراتش پیروی كند و لذت ببرد و اساساً كار آن فرا واقعیت ساختن است. 1401/09/21|
جریان سازی ، فضای مجازی و شبكه های اجتماعی هشتگ گفتگو، 20 آذر با حضور كارشناسان به بررسی جریان سازی ، فضای مجازی و شبكه های اجتماعی (با تاكید بر تكنیك های جریان سازی رسانه ای و جعل خبر) می پردازد. 1401/09/20|
ذائقه والدین به شدت در ذائقه سازی فرزندان موثر است آجرلو در رادیو گفت وگو عنوان كرد: اینگونه نیست كه والدین هر ذائقهای در خفا داشته باشند؛ اما توقع داشته باشند فرزندان به آنچه صلاح است و آنها دوست دارند گرایش پیدا كنند. 1401/09/14|
قصهگویی یكی از ابزارهای قدرتمند رسانهای برای ذائقه سازی است كارشناس علوم ارتباطات در رادیو گفت وگو بیان كرد: رسانه پیرنگ دارد و قصه گویی میكند پس اثر گذاری در ذائقه مخاطب را افزایش میدهد؛ بنابراین قصهگویی یكی از ابزارهای قدرتمند رسانهای برای ذائقه سازی است. 1401/09/14|
حقیقت و واقعیت در سواد رسانهای بسیار مهم است امینی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: باید رسانهها درست عمل كنند و مخاطبین خود را در حوزه رسانهای صادق ببینند و حتما بخش حقیقت و واقعیت را بگویند. 1401/09/07|
لزوم توانمندسازی خانواده بهعنوان اولین كانون تربیتی سواد رسانهای دولتی در رادیو گفت وگو بیان كرد: پیشنهاد میدهم؛ برای زوجهای جوان در كنار مشاورههای قبل از ازدواج، مشاوره آسیبها و فرصتهای فضای مجازی را قرار دهند. 1401/08/30|
راهكارهای توسعه سواد رسانهای در ایران در پرتو بسیج همگانی سیادت در رادیو گفت وگو عنوان كرد: نهادها و موسساتی وجود دارند كه برای تربیت مربی و مدرس سواد رسانه معتبرند و همچنین میتوان برای آموزش همگانی از بسیج مردمی كمك گرفت. 1401/08/30|
چالشها و راهكارهای توسعه سواد رسانهای در ایران هشتگ گفتگو، 29 آبان با حضور كارشناسان به بررسی چالش ها و راهكارهای توسعه سواد رسانه ای در ایران، پرتو بسیج همگانی (ویژه هفته بسیج) می پردازد. 1401/08/29|
بررسی شایعه پذیری در فضای مجازی هشتگ گفتگو 22 آبان با حضور كارشناسان به بررسی شایعه پذیری در فضای مجازی میپردازد. 1401/08/22|
ابهام مهمترین عاملی است كه باعث گسترش شایعه میشود آزادی در رادیو گفت وگو اظهار كرد: هرچه ابهام درخصوص موضوعی بیشتر باشد شایعه هم در خصوص آن رویداد بیشتر مورد پذیرش قرار میگیرد. 1401/08/16|
امنیت سایبری را در برابر جنگ سایبری برقرار میكنیم آقایی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: امنیت سایبری یعنی مجموعه اقداماتی كه برای محافظت از سیستمها، زیرساختها، شبكهها و برنامهها انجام میشود تا در مقابل حملات دیجیتالی مصون باشیم. 1401/08/09|
رونق پلتفرمهای داخلی مستلزم ترمیم زیرساختها و فرهنگ سازی دستیار در رادیو گفت وگو اعلام كرد: اگر مسئولین و افراد خاص در پیام رسانهای داخلی فعالیت كنند و آنها را حمایت كنند، مردم هم به پلتفرمهای داخلی اعتماد میكنند. 1401/08/02|