كاركرد مطبوعات در عصر رسانههای دیجیتال برنامه انعكاس بیست و یكم خرداد با موضوع كاركرد مطبوعات در عصر رسانه های دیجیتال به روی آنتن رادیو گفت و گو می رود. 1399/03/21|
در «جنگ رسانهای» از كجا ضربه می خوریم مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبیان گفت: در حوزه جنگ رسانه ای موفق نبوده ایم و در این حوزه ضربه پذیر هستیم. 1399/03/18|
امام(ره) بعنوان یك رهبر دینی رسانه را بخوبی می شناختند دبیر فرهنگی تسنیم، با اشاره به نگاه امام«ره» به رسانه گفت: رسانه ها در نظر امام «ره» آنقدر مهم بودند كه از رادیو و تلویزیون بعنوان دانشگاه عمومی یاد كردند. 1399/03/15|
رسانهها از معرفی چهره «عرفانی» امام خمینی(ره) غافل نشوند دبیر اندیشه خبرگزاری مهر تاكید كرد: رسانهها علاوه بر معرفی ویژگیهای شخصیت امام خمینی(ره) باید خط امام را نیز به جوانان معرفی كنند. 1399/03/15|
بحرانی به نام اینستاگرام... معاون مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی گفت: اینستاگرام امروز به یك مسأله بحران زا بدل گشته و این معضل ناشی از كم كاری همگان است. 1399/03/13|
دروغی كه «من و تو» و «بی بی سی» به مردم ایران می گویند كارشناس فضای مجازی ورود به حریم خصوصی و قطع اینترنت جهانی را دروغ پردازی شبكه های معاند برای شوراندن ذهن مردم ایران نسبت به «شبكه ملی اطلاعات» دانست. 1399/03/10|
لایوهای اینستاگرامی و حلقه مفقوده مدیریت رسانهای برنامه انعكاس هفتم خرداد با موضوع عدم مدیریت رسانه ای در لایوهای اینستاگرامی به روی آنتن رادیو گفت و گو می رود. 1399/03/07|
رسانهای به جز «جبهه مقاومت» حامی فلسطین نیست مدیركل اخبار سیاسی معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما با بیان اینكه هیچ رسانهای بجز جبهه مقاومت حامی فلسطین نیست، گفت: امروز به آزادی «قدس شریف» بسیار نزدیك شده ایم. 1399/03/03|
قلب حقایق فلسطین در رسانههای غربی برنامه انعكاس سی و یكم اردیبهشت به مناسبت فرارسیدن روز قدس با موضوع فلسطین در رسانه های غربی به روی آنتن رادیو گفت و گو می رود. 1399/02/31|
رسانه ملی نباید از بیان موفقیتها پرهیز كند مدیركل تامین برنامه های خارجی و رسانه بین الملل سیما گفت: صراحت و شجاعت باید در گفتمان صداوسیما وارد شود و انتقادات را صریح بیان كند. افراد موفق در عرصه اقتصادی به جوانان معرفی شوند و از گفتن پرهیز نكنند. 1399/02/22|
وقتی زور دولت به رسانه نمی رسد/ بودجه صداوسیما قربانی انتقادات مدیر باسابقه رسانه ای از همراهی صداوسیما با دولت در بحران ها سخن گفت و افزود: رسانه اگر به دولت انتقاد كند، بلافاصله با وضع قانون به بودجه رسانه فشار می آورند و بودجه رسانه را درگیر كم و زیادها می كنند. 1399/02/21|
جهش تولید| تحریم باوجود بخش خصوصی معنایی ندارد منتخب مجلس یازدهم راهكار ایستادگی در برابر تحریم را، ورود بخش خصوصی به تجارت بین الملل عنوان كرد و گفت: وقتی دولت سردمدار باشد، امریكا به راحتی راه را به روی ایران می بندد. 1399/02/20|
راهكارهای رسانهای تحقق جهش تولید برنامه انعكاس هفدهم اردیبهشت با بررسی كاركردهای رسانه در حوزه تحقق جهش تولید روی آنتن رادیو گفت و گو می رود. 1399/02/17|
رسانه دینی مكلف به خدمت برای بشریت است قائم مقام شبكه قرآن و معارف سیما گفت: قرآن به صورت شفاف پیام خود را میرساند و هیچ رمز و رازی در میان ندارد؛ لذا اسلام دینی است كه رسانه، بسیار به كمك آن آمده تا محورهای آن را شفاف و روشن تبیین كند. 1399/02/17|
رادیوهای اینستاگرامی؛ نسل جدید تكنولوژی های صداپایه پژوهشگر رسانه گفت: امروزه هر كاربر در فضای اینستاگرام قادر به راه اندازی یك رادیو با درون مایه و موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... است. 1399/02/04|
لزوم تداوم آموزش های درسی در صداوسیما مدیر سابق شبكه یك سیما روند آموزش مجازی برای دانش آموزان را مثبت ارزیابی كرد و گفت: ان شاالله بعد از بیماری، رسانه باید از این تجربه استفاده كرده و این مسیر را رها نكند. 1399/02/01|