دست بسته شركتهای تبلیغات شهری عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شركتهای تبلیغاتی ایران با انتقاد از نبود رسانه خصوصی در كشور، بیلبوردها را مختص نهادها و سازمانهایی دانست كه مانع از باز بودن دست شركتهای تبلیغی برای ارائه یك كار حرفهای میشوند. 1401/06/12|
زنان در غرب هویت زن بودنِ خود را از دست دادهاند رئیس اندیشكده دانشگاه امامحسین(ع) دررادیو گفتوگو گفت:فمینیسم قرار بود زن غربی رااز جنس دومی خارج كرده وبه جنس اول بدل سازد؛ولی زنان امروز درغرب هویت زن بودنِ خود را از دست دادهاند ولذا زن در رسانههای هالیوودی با واقعیت بسیار فاصله دارد. 1401/06/05|
رسانه؛ ناموفق در الگودهی به زن ایرانی مسلمان مدیر كارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان در رادیو گفتوگو، رسانه را در الگودهی به زن ایرانیِ مسلمان ناتوان خواند و تصریح كرد: انتظار میرفت پس از انقلاب رسانه تصویر آرمانی و موفق به جامعه نشان دهد. 1401/06/05|
دولت فرصتِ رسانهای كردن اقدامات خود را ندارد انسیه خزعلی تأكید كرد آن دسته از مردم كه دولت را از خود میدانند، بایستی بهعنوان رسانه دولت ایفای نقش كرده و اقدامات را نمایش دهند. 1401/06/05|
كلیه خبرگزاریها از بودجه دولتی ارتزاق میكنند رئیس مركز نوآوری باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانهای یونسكو معتقد است كلیه خبرگزاریهای داخلی به حاكمیت و بودجه دولتی وابسته هستند و لذا نمیتوان رسانه را در كشور به یك صنعت تبدیل نمود. 1401/05/21|
ماجرای بازداشت خبرنگار ایرانی توسط طالبان خبرنگار حوزه بینالملل خبرگزاری صداوسیما در مصاحبه با رادیو گفتوگو، از خاطره آخرین گزارش میدانی خود از افغانستان سخن گفت كه حدود 12 ساعت به دست طالبان و در یك مدرسه دخترانه بازداشت بود. 1401/05/21|
ریشه تعزیه در ایران باستان آبیاری میشود مدیركل هنرهای نمایشی رادیو ریشه تعزیه را متعلق به ایران باستان دانست و آن را یك درام معرفی كرد كه متعالیترین مفاهیم و عناصر هویت ایرانی اسلامی را به نمایش میگذارد. 1401/05/17|
وقتی خودیها عاشورا را تحریف میكنند یك كارشناس رسانه تحریف قیام سیدالشهدا (ع) را گاه حركتی سهو از سوی رسانههای خودی دانست؛ درست مانند "خوانش مذاكره" كه برخی رسانهها چندی پیش از نهضت حسینی تعبیر كردند. 1401/05/16|
انسان - رسانهها عاشورا را برای 20 سال بعد ترسیم میكنند دبیر قرارگاه مسجد در معاونت سیما تأكید كرد كه امروز نیازمند تربیتِ انسان - رسانههایی در تراز محرم و اباعبدالله (ع) هستیم تا واقعه عاشورا را با دیدی همهجانبه و آیندهنگرانه وارد برنامهسازی كنند. 1401/05/16|
عجز رسانه در انتقال حقیقت عاشورا مدیر آموزشی در وبسایت تبیان در مصاحبه با رادیو گفتوگو، رسانه را ابزار دستساز بشر دانست كه در انتقال مفاهیم اصلی و معنای همهجانبه حقیقت عاشورا، دارای نقصان است. 1401/05/15|
مجریانی كه صفر - هیچ از چهرههای اینستاگرامی عقباند! یك فعال و كارشناس حوزه ارتباطات با شركت در بخش شبانگاهی رادیو گفتوگو، به تحلیل چرایی گرایش مردم به "صفحات مجازی با بار فرهنگی متوسط" پرداخت. 1401/05/08|
چرا مردم آشپزی بلاگرها را به تلویزیون ترجیح میدهند؟! كارشناس حوزه ارتباطات در رادیو گفتوگو، حلقه مفقوده رسانه و افت مدیای رسمی در مقابل فضای مجازی را فقدانی "نیازسنجی مخاطب" دانست. 1401/05/08|
"جو سیاسی" چگونه تنور سلبریتیها را گرم میكند؟! مدیركل پژوهشهای خبرگزاری ایرنا در رادیو گفتوگو، به تشریح چگونگی تأثیر فضای سیاسی حاكم بر جامعه بر "پررنگ شدنِ اقبال مردم به دنبالكردن صفحه مجازیِ سلبریتیها" پرداخت. 1401/05/08|
شاهكلید حیات روزنامهها مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد در مصاحبه با رادیو گفتوگو، دو شرط بقای مطبوعات مكتوب در دنیای پر مخاطبِ مجازی را تبیین كرد. 1401/05/01|
علت جریانساز بودن "كیهان" چیست؟! سعید عظیمی دبیر روزنامه تهران تایمز در مصاحبه با رادیو گفتوگو، "كیهان" را جز نشریاتِ جریان ساز معرفی كرد كه سرمقاله آن عمدتا در دیگر خبرگزاری ها وایرال می شود. 1401/05/01|
مطبوعات كاغذی و مواجهه با عصر رسانههای مجازی برنامه انعكاس، بیست و نهم تیر با حضور كارشناسان به بررسی موضوع مطبوعات كاغذی و مواجهه با عصر رسانه های مجازی می پردازد. 1401/04/29|