انكار تكنولوژی در ایران؛ از تلگراف تا تلگرام! عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی گفت : نگاه سلبی به تكنولوژی از گذشته و از زمان تلگراف تا امروز و پیدایش تلگرام وجود داشته است ، در حالی كه رسانه در حال رقابت با والدین است كه این نگاه پیامدی جز آسیب برای فرزندان ندارد. 1398/07/13|
رسانه های ایران از آموزش تفكر انتقادی غافل شده اند دكتر میربخش عنوان كرد : متاسفانه رسانه های داخلی هیچ برنامه ای در آموزش تفكر انتقادی برای مخاطبان ندارند ، به همین دلیل ما افراد را به صورت كاربران منفعل می بینیم. 1398/07/13|
چرا احزاب سیاسی در رقابت ها از رسانه استفاده می كنند؟ دكتر حمید ضیایی پرورگفت : احزاب و تشكل های سیاسی اولین كاری كه برای رقابت های سیاسی خود انجام می دهند به دست آوردن رسانه است ، چون با این ابزار كنترل مردم و قدرت را به دست می گیرند. 1398/07/11|
امریكا سناریوی 17هزار صفحه ای را در یك فیلم منتقل می كند دكتر باستانی اظهار كرد : فیلم بالاترین قدرت نفوذ پیام را در ذهن مخاطب دارد به همین جهت كشوری مانند امریكا سناریوی 17هزار صفحه ای را در یك فیلم منتقل می كند. 1398/07/11|
آموزش سواد رسانه ای فرآیندی دوسویه است كرمی عنوان كرد : آموزش در حوزه سواد رسانه ای شیوه های خاص دارد و یك نوع یادگیری مشاركتی و دو سویه از جانب آموزگار و یادگیرنده را می طلبد . 1398/07/10|
مسئولان و مردم تمایلی به ترك مخدر رسانه ندارند بصیری مطرح كرد : زمانی كه به رسانه به عنوان مخدر می نگریم ، فریب خوردن از آن لذت دارد و آنطور كه به نظر می رسد مسئولان ، رسانه ها و حتی مردم دوست ندارند از این مخدر دوری كنند. 1398/07/10|