برند محبوب
برند محبوب

عملكرد برند محبوب، بایدها و نبایدها

با حضور مهندس هادی اسدی(رییس كمیته اجرایی برند محبوب) و فرخ صفار زاده(مدیركل روابط عمومی شركت گلد ایران)

8 سال پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه رهبران سیاسی در برند سازی ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر احمد دستمالچیان(سفیر سابق ایران در لبنان و اردن)، دكتر محمود نقدی پور(عضو هیئت علمی دانشگاه) و حجت الاسلام حمیدرضا غریب رضا(مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

ظرفیت آیین ها و مناسك ماه رمضان در برند سازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، عباس تهرانی (سردبیر آكادمی هدی) و ارتباط تلفنی با دكتر طیبه عزت اللهی نژاد(عضو هیات علمی پژوهشكده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

تعریف برندسازی ملی و نقش دولت در ایجاد آن

با حضور دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمدرضا رستمی(از پیشكسوتان برند سازی ملی و شهری در كشور)

4 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اكسپوی 2025 ژاپن

با حضور دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمدامین گذار(كارشناس گروه گردشگری مركز پژوهش های مجلس)، نازنین گرجی یزدی(دبیركل اتاق مشترك بازرگانی ایران و ژاپن) و ارتباط تلفنی با دكتر امیرحسین ثابتی(نماینده مجلس و عضو كمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

بررسی تصویر ایران در سینمای ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، احسان رستگار(منتقد سینما و كارشناس فرهنگی)، تینا چهار سوقی امین(كارشناس حوزه تحلیل گفتمان انتقادی و رتوریك) و فاطمه محمدی (مدیر عامل موزه سینما)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه گردشگری در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر ابوطالب قاسمی (مدیركل آموزش و برنامه ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی) و ارتباط تلفنی با دكتر حرمت الله رفیعی (رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آژانس های گردشگری ایران)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه حفاظت از محیط زیست در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، جناب آقای دكتر یارمحمد بای (كارشناس آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست)، دكتر دردانه آقاجانی (مدیر امور آزمایشگاه و تحلیل داده پژوهشكده محیط زیست و توسعه پایدار) و ارتباط تلفنی با جناب آقای علی مظفری (كارشناس ارشد مطالعات بین‌المللی محیط زیست)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

ظرفیت آیین ها و مناسك ماه مبارك رمضان در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر عباس طهرانی(پژوهشگر حوزه برندسازی آئینی و مذهبی و سردبیر آكادمی هدی) و دكتر محسن شریف زاده(مولف و پژوهشگر حوزه مناجات های آیینی و رمضانی)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

رادیو گفت‌وگو صدای اندیشه ها

پیامك: 98300001035+ تلفن گویا: 982127861035+

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

رادیو گفت‌وگو صدای اندیشه ها

پیامك: 98300001035+ تلفن گویا: 982127861035+

1 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر آرش قهرمان(عضو گروه جامعه شناسی گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد) و دكتر محسن مصلحی(عضو هیئت علمی دانشكده هنر دانشگاه اصفهان)

17 روز پیش
برند ملی
برند ملی

برندسازی ملی ایران و هویت بصری

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمد نیكدل(طراحی و مدیر هنری) و بهنام زنگی(عضو هیئت علمی دانشكده هنر دانشگاه تربیت مدرس و سردبیر نشریه تخصصی پژوهش هنر)

23 روز پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی (كارشناس مجری)، دكتر بنت الهدی رستگاری(پژوهشگر حوزۀ ارتباطات سلامت)، جناب آقای دكتر رضا دهنویه(مدیر پژوهشكدۀ آینده‌پژوهی در سلامت)

1 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

برندسازی ملی ایران از رهگذر تولید ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی (كارشناس مجری)، دكتر حسین دُر( رییس اتحادیه سراسری صنایع پایین دستی پتروشیمی)، دكتر سید مرتضی محمودی(نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو كمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس) و محمدرضا كمپانی(نایب رئیس تشكل های دانش بنیان و نایب رئیس اتحادیه‌های تولید كنندگان و صادركنندگان تجهیزات پزشكی)

1 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

شاهنامه و برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری) و جناب آقای محمود افراخته(مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3)

10 روز پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر ابوالفضل ولوی(پژوهشگر حوزۀ مدیریت رسانه و روابط عمومی) و دكتر سها صالح(پژوهشگر حوزۀ ارتباطات و رسانه‌های نوین)

3 روز پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

معماری برند و نامولوژی در كسب و كار

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ)

4 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

معماری برند و نامولوژی در كسب و كار

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ)

4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی)

3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی)

3 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی)

3 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

تولید داخلی با برند خارجی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند)

2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

تولید داخلی با برند خارجی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند)

2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

تولید داخلی با برند خارجی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند)

2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

نقش برند سازی در توسعه خوشه های كسب و كار

با حضور زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، فاطمه حسن پور(كارشناس تازه های اقتصادی)، مریم جلیل زاده(گزارشگر)، مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی،مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین الملل برند) و حمیدرضا مولایی(كارشناس اقتصادی،كارآفرین و فعال در حوزه صادرات)

2 سال پیش
مناظره
مناظره

تولید پوشاك داخلی با برند خارجی؛ آری یا خیر؟

با حضور خانم پرندآور(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری)، صدق آمیز(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه پوشاك)، مختاری(وارد كننده پوشاك)، تیرگر(تولیدكننده برند داخلی پوشاك) و خانم نصرالهی(مشاور وزیر صنعت در حوزه پوشاك)

8 سال پیش
رواق تماشا
رواق تماشا

رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران

با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی)

5 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران

با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی)

5 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران

با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی)

5 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران

با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی)

5 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی)

5 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری)

3 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری)

3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی)

5 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی)

5 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

چالش ها و موانع كارآفرین ها در نامولوژی و ثبت برند

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده )، علی مسعودی(كارشناس مجری)، مهرانه زربخش(مشاور و نگارش ثبت برند و شركت)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و انتخاب نام) و دكتر بهزاد چریك(كارآفرین و مدیرعامل یك شركت تولیدكننده خودرو)

1 سال پیش
انعكاس
انعكاس

برند سازی رسانه ای

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامدی(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای)

6 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران)

6 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی
گفت و گوی فرهنگی

برند سازی فرهنگی

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، البرزی(كارشناس مجری)، خانم كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، خانم دكتر ندا سلیمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه و دكتری ارتباطات و رسانه) و دكتر محمود كبیری یگانه(دكتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه و پژوهشگر)

6 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران)

6 سال پیش
پرسمان
پرسمان

واردات پوشاك بدون ثبت برند قاچاق است

ارتباط تلفنی با صدق آمیز(مشاور اتحادیه پوشاك) و پرهام فر(معاون ارز، پولشویی و قاچاق، ستاد قاچاق كالا و ارز)

8 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی
گفت و گوی اقتصادی

برند حلال و جایگاه ایران در صنعت غذایی حلال

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، خانم طوفانی(گوینده)، سیدمحمدرضا مرتضوی(رئیس هیئت مدیره كانون صنایع غذائی ایران)، مهندس غلامرضا امینی(مدیركل دفتر نظارت براستاندارد صنایع غذائی، آرایشی، بهداشتی صنعت حلال)، علیرضا مناقبی(ریاست هیئت مدیره مجمع عالی واردات و عضو هیئت مدیره انجمن واردكنندگان موادغذائی)، دكتر وحید مفید(مدیركل غذا، آشامیدنی و دارو سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی) و ارتباط تلفنی با دكتر حسینعلی شهریاری(رئیس كمیسیون بهداشت مجلس)

7 سال پیش
سوال
سوال

طرح برند سازی جایگاههای سوخت

با حضور بهرام نیا(عضو كمیسیون انرژی مجلس) و رئیس فرد(رئیس كانون جایگاه داران)

9 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی(تكرار)
گفت و گوی اجتماعی(تكرار)

برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن

با حضور خانم اسكندری(جامعه شناس)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد)، محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد دانشگاه)

9 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی
گفت و گوی اجتماعی

برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن

با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس و استاد دانشگاه)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه)

9 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی(تكرار)
گفت و گوی اجتماعی(تكرار)

برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن

با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس و استاد دانشگاه)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه)

9 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی
گفت و گوی اجتماعی

برند پوشی و فخر فروشی و آفت آن

با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایران) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه)

9 سال پیش