گفت و گوی اقتصادی(تكرار)
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

1 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

1 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)
گفت و گوی اقتصادی(تكرار)

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

3 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی
گفت و گوی اقتصادی

برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال

با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران)

3 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران)

6 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران)

6 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

برندسازی در صنعت گردشگری ایران

با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر)

3 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

برندسازی در صنعت گردشگری ایران

با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر)

3 سال پیش
رواق تماشا(تكرار)
رواق تماشا(تكرار)

برندسازی در صنعت گردشگری ایران

با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر)

3 سال پیش
رواق تماشا
رواق تماشا

برندسازی در صنعت گردشگری ایران

با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر)

3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی)

2 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی)

3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی)

3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی)

3 سال پیش
برند ملی
برند ملی

ظرفیت آیین ها و مناسك ماه مبارك رمضان در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر عباس طهرانی(پژوهشگر حوزه برندسازی آئینی و مذهبی و سردبیر آكادمی هدی) و دكتر محسن شریف زاده(مولف و پژوهشگر حوزه مناجات های آیینی و رمضانی)

4 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی

با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی)

2 سال پیش
برند ملی
برند ملی

برندسازی ملی ایران از رهگذر تولید ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی (كارشناس مجری)، دكتر حسین دُر( رییس اتحادیه سراسری صنایع پایین دستی پتروشیمی)، دكتر سید مرتضی محمودی(نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو كمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس) و محمدرضا كمپانی(نایب رئیس تشكل های دانش بنیان و نایب رئیس اتحادیه‌های تولید كنندگان و صادركنندگان تجهیزات پزشكی)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی (كارشناس مجری)، دكتر بنت الهدی رستگاری(پژوهشگر حوزۀ ارتباطات سلامت)، جناب آقای دكتر رضا دهنویه(مدیر پژوهشكدۀ آینده‌پژوهی در سلامت)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

برندسازی ملی ایران و هویت بصری

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمد نیكدل(طراحی و مدیر هنری) و بهنام زنگی(عضو هیئت علمی دانشكده هنر دانشگاه تربیت مدرس و سردبیر نشریه تخصصی پژوهش هنر)

3 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر آرش قهرمان(عضو گروه جامعه شناسی گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد) و دكتر محسن مصلحی(عضو هیئت علمی دانشكده هنر دانشگاه اصفهان)

2 ماه پیش
گفتگوی فرهنگی
گفتگوی فرهنگی

ضرورت تغییر نگاه به پدیده مهاجرت و نقش مهاجران ایرانی در برندسازی فرهنگی

با حضور رقیه زهرا پرند آور (تهیه كننده)، رضا فرخی(كارشناس مجری)، دكتر حسین جوادی نیاكانی(عضو هئیت علمی دانشگاه پلیس) و مهدی فیاضی(كارشناس فرهنگی)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه حفاظت از محیط زیست در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، جناب آقای دكتر یارمحمد بای (كارشناس آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست)، دكتر دردانه آقاجانی (مدیر امور آزمایشگاه و تحلیل داده پژوهشكده محیط زیست و توسعه پایدار) و ارتباط تلفنی با جناب آقای علی مظفری (كارشناس ارشد مطالعات بین‌المللی محیط زیست)

4 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه گردشگری در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر ابوطالب قاسمی (مدیركل آموزش و برنامه ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی) و ارتباط تلفنی با دكتر حرمت الله رفیعی (رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آژانس های گردشگری ایران)

5 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

تعریف برندسازی ملی و نقش دولت در ایجاد آن

با حضور دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمدرضا رستمی(از پیشكسوتان برند سازی ملی و شهری در كشور)

6 ماه پیش
 گفت و گوی فرهنگی
گفت و گوی فرهنگی

برندسازی فرهنگی

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، البرزی(كارشناس مجری)، خانم كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد بازاریابی و برندینگ دانشگاه شهید بهشتی)، خانم دكتر فاطمه عزیز آبادی فراهانی(مدیر گروه مدیریت فرهنگی و رسانه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران) و خانم لاله افتخاری(نماینده ادوار مجلس)

6 سال پیش
انعكاس(تكرار)
انعكاس(تكرار)

برندسازی رسانه ای

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای)

6 سال پیش
پرسمان
پرسمان

جشنواره ایران ساخت، برندسازی و تجاری سازی تولیدات داخلی

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسماعیل قادری فر(رئیس مركز فناوری های راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری)

7 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی
گفت و گوی اقتصادی

ضرورت های برندسازی كالای ایرانی

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، احمدی فر(كارشناس مجری)، دكتر سید احمد قاسمی(عضو هیئت علمی دانشگاه، مدیر هلدینگ كسب و كار ایران و متخصص بازاریابی)، دكتر سیدعلی صدری(رئیس هیئت امنای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان و عضو هیئت مدیره شهركهای صنعتی استان تهران) سیدجمال هادیان(قائم مقام و سخنگوی سازمان استاندارد) و ارتباط تلفنی با دكتر محمد اسلامی(استاندار استان مازندران) و دكتر عباسعلی پوربافرانی(نماینده مجلس)

7 سال پیش
پرسمان
پرسمان

برندسازی و ضرورتهای آن برای صادرات

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر پرویز درویش(مدیركل دفتر ارزیابی كیفیت سازمان ملی استاندارد ایران) و دكتر محمدرضا ایزدیان(مشاور سازمان توسعه تجارت)

7 سال پیش
مناظره
مناظره

بایدها و نبایدهای برندسازی بنزین و جایگاه های آن

با حضور ماهر(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، رئیسی فر(از جایگاه داران اختصاصی بنزین)، سالاری(كارشناس مسائل انرژی)، دكتر پدیدار(كارشناس نفت، انرژی و نائب رئیس فدراسیون صنعت نفت) و آقای تاجیك(عضو هیئت مدیره اتحادیه صادركنندگان نفت و انرژی)

8 سال پیش
مناظره
مناظره

بایدها و نبایدهای برندسازی بنزین و جایگاه های آن

با حضور ماهر(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، رئیسی فر(از جایگاه داران اختصاصی بنزین)، سالاری(كارشناس مسائل انرژی)، دكتر پدیدار(كارشناس نفت، انرژی و نائب رئیس فدراسیون صنعت نفت) و آقای تاجیك(عضو هیئت مدیره اتحادیه صادركنندگان نفت و انرژی)

8 سال پیش
پرسمان
پرسمان

برندسازی بنزین، چالش ها و رویكردها

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسدالله قره خانی(سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی) و دكتر ناصر رئیسی فرد(رئیس هیئت مدیره كانون انجمن های صنفی جایگاه های كشور)

7 سال پیش
پرسمان
پرسمان

برندسازی بنزین، چالش ها و رویكردها

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسدالله قره خانی(سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی) و دكتر ناصر رئیسی فرد(رئیس هیئت مدیره كانون انجمن های صنفی جایگاه های كشور)

7 سال پیش
صبح و گفت و گو
صبح و گفت و گو

روز احسان و نیكوكاری- برندسازی در لوازم التحریر- نمایشگاه بهاره- نوسانات قیمت مرغ

با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، هاشمی(كارشناس مجری)، فرشاد عالی(معاون فرهنگی اجتماعی بسیج سازندگی)، ابوالقاسم رستگار(معاون مشاركت های مردمی كمیته امداد)، موسی فرازبیان(رئیس اتحادیه نوشت افزار و مهندسی تهران)، حسین برخدا(عضو انجمن تولید كنندگان ایرانی)، ابراهیم درستی(نایب رئیس اول اتاق اصناف)، بهرام حیدری(رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه)، علی اكبری(عضو كمیسیون كشاورزی) و دكتر كمالی(مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی)

7 سال پیش
انعكاس(تكرار)
انعكاس(تكرار)

برندسازی رسانه ای

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای)

6 سال پیش
انعكاس(تكرار)
انعكاس(تكرار)

برندسازی رسانه ای

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای)

6 سال پیش
انعكاس(تكرار)
انعكاس(تكرار)

برندسازی رسانه ای

با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای)

6 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی
گفت و گوی اقتصادی

جایگاه ایران در برندسازی غذای حلال

با حضور خانم پرندآور(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، خانم مهندس هنگامه یوسف زاده(معاون مدیركل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد غذای كشاورزی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد)، خانم دكتر رقیه سكوتی فر(مدیر گروه صنایع تبدیلی محصولات باغی وزارت جهاد كشاورزی)، مهندس سید محمدرضا مرتضوی(رئیس كانون صنایع غذائی ایران و دبیركل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران) و ارتباط تلفنی با مهندس علی اكبری(عضو كمیسیون كشاورزی مجلس) و دكتر یحیی آل اسحاق(عضو اتاق بازرگانی و وزیر اسبق وزارت بازرگانی)

6 سال پیش
برند ملی
برند ملی

شاهنامه و برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری) و جناب آقای محمود افراخته(مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر ابوالفضل ولوی(پژوهشگر حوزۀ مدیریت رسانه و روابط عمومی) و دكتر سها صالح(پژوهشگر حوزۀ ارتباطات و رسانه‌های نوین)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر احمد غلامپور(فرماندۀ قرارگاه قدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین ع) و مهندس علی رنود(دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان)

2 ماه پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه امام خمینی(ره) در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری) و دكتر محمدصالح حسین‌زاده(جامعه‌شناس سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین ع)

29 روز پیش
برند ملی
برند ملی

جایگاه صنایع دستی در برندسازی ملی ایران

با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، دكتر احسان دهقانی(معاون صنایع دستی اداره كل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران)

22 روز پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

ایجاد نام تجاری برای كسب و كارهای كوچك

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، دكتر مهدی اكبری فامیله(مشاور و كارشناس برندسازی شهری در شهرداری كرج، مشاور برندسازی سازمانی سازمان مدیریت پیماند شهرداری كرج) و مهندس خانم ندا حسینی(مدیرعامل ویكی محتوا)

7 سال پیش
ضرب سكه(تكرار)
ضرب سكه(تكرار)

بررسی كاربرد اقتصاد هوشمند شهری و رونق تولید

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیركل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دكتر سید مجتبی میرجعفری(مشاور مركز تهران هوشمند) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد كارآفرینی همفكر و كارشناس برندسازی شهری)

5 سال پیش
ضرب سكه
ضرب سكه

كسب و كارهای نوپا، از دانش تا تجاری سازی

با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حسن مركزی(مدیر مركز نوآوری و شكوفائی جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران) و حمید توكلی(كارشناس برندسازی و برگزاركننده رویداد كارآفرینی همفكر)

6 سال پیش