گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 10 ماه پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 10 ماه پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 3 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران) 6 سال پیش
ضرب سكه برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران) 6 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) برندسازی در صنعت گردشگری ایران با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر) 3 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) برندسازی در صنعت گردشگری ایران با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر) 3 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) برندسازی در صنعت گردشگری ایران با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر) 3 سال پیش
رواق تماشا برندسازی در صنعت گردشگری ایران با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم مهیا قلی زاده(گوینده آیتم و عكاس)، خانم آناهیتا محب علی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر نادر عشقی پور(مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران و مدرس دانشگاه)، دكتر آرش سلطانعلی(پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه برندسازی) و ارتباط تلفنی با دكتر ارشك مسائلی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دكتر پیروز ارجمند(عضو شورای عالی راهبردی برند ملی گردشگری و مدیر پروژه ملی شهر گردشگر) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی) 2 سال پیش
ضرب سكه رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرایی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد بانك ملی)، مهندس شروین سوری(كارآفرین حوزه آی تی و كارشناس ارشد فناوری های نوین) و ارتباط تلفنی با مهندس امید احمدیان(مدیریت بازرگانی و مشاور و مدرس برندسازی) 2 سال پیش
برند ملی تعریف برندسازی ملی و نقش دولت در ایجاد آن با حضور دكتر حمید عابدی(كارشناس مجری)، محمدرضا رستمی(از پیشكسوتان برند سازی ملی و شهری در كشور) 12 روز پیش
گفت و گوی فرهنگی برندسازی فرهنگی با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، البرزی(كارشناس مجری)، خانم كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد بازاریابی و برندینگ دانشگاه شهید بهشتی)، خانم دكتر فاطمه عزیز آبادی فراهانی(مدیر گروه مدیریت فرهنگی و رسانه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران) و خانم لاله افتخاری(نماینده ادوار مجلس) 6 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 6 سال پیش
پرسمان جشنواره ایران ساخت، برندسازی و تجاری سازی تولیدات داخلی با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسماعیل قادری فر(رئیس مركز فناوری های راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری) 7 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی ضرورت های برندسازی كالای ایرانی با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، احمدی فر(كارشناس مجری)، دكتر سید احمد قاسمی(عضو هیئت علمی دانشگاه، مدیر هلدینگ كسب و كار ایران و متخصص بازاریابی)، دكتر سیدعلی صدری(رئیس هیئت امنای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان و عضو هیئت مدیره شهركهای صنعتی استان تهران) سیدجمال هادیان(قائم مقام و سخنگوی سازمان استاندارد) و ارتباط تلفنی با دكتر محمد اسلامی(استاندار استان مازندران) و دكتر عباسعلی پوربافرانی(نماینده مجلس) 7 سال پیش
پرسمان برندسازی و ضرورتهای آن برای صادرات با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر پرویز درویش(مدیركل دفتر ارزیابی كیفیت سازمان ملی استاندارد ایران) و دكتر محمدرضا ایزدیان(مشاور سازمان توسعه تجارت) 7 سال پیش
مناظره بایدها و نبایدهای برندسازی بنزین و جایگاه های آن با حضور ماهر(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، رئیسی فر(از جایگاه داران اختصاصی بنزین)، سالاری(كارشناس مسائل انرژی)، دكتر پدیدار(كارشناس نفت، انرژی و نائب رئیس فدراسیون صنعت نفت) و آقای تاجیك(عضو هیئت مدیره اتحادیه صادركنندگان نفت و انرژی) 8 سال پیش
مناظره بایدها و نبایدهای برندسازی بنزین و جایگاه های آن با حضور ماهر(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، رئیسی فر(از جایگاه داران اختصاصی بنزین)، سالاری(كارشناس مسائل انرژی)، دكتر پدیدار(كارشناس نفت، انرژی و نائب رئیس فدراسیون صنعت نفت) و آقای تاجیك(عضو هیئت مدیره اتحادیه صادركنندگان نفت و انرژی) 8 سال پیش
پرسمان برندسازی بنزین، چالش ها و رویكردها با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسدالله قره خانی(سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی) و دكتر ناصر رئیسی فرد(رئیس هیئت مدیره كانون انجمن های صنفی جایگاه های كشور) 7 سال پیش
پرسمان برندسازی بنزین، چالش ها و رویكردها با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر اسدالله قره خانی(سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی) و دكتر ناصر رئیسی فرد(رئیس هیئت مدیره كانون انجمن های صنفی جایگاه های كشور) 7 سال پیش
صبح و گفت و گو روز احسان و نیكوكاری- برندسازی در لوازم التحریر- نمایشگاه بهاره- نوسانات قیمت مرغ با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، هاشمی(كارشناس مجری)، فرشاد عالی(معاون فرهنگی اجتماعی بسیج سازندگی)، ابوالقاسم رستگار(معاون مشاركت های مردمی كمیته امداد)، موسی فرازبیان(رئیس اتحادیه نوشت افزار و مهندسی تهران)، حسین برخدا(عضو انجمن تولید كنندگان ایرانی)، ابراهیم درستی(نایب رئیس اول اتاق اصناف)، بهرام حیدری(رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه)، علی اكبری(عضو كمیسیون كشاورزی) و دكتر كمالی(مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی) 7 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 6 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 6 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 6 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی جایگاه ایران در برندسازی غذای حلال با حضور خانم پرندآور(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، خانم مهندس هنگامه یوسف زاده(معاون مدیركل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد غذای كشاورزی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد)، خانم دكتر رقیه سكوتی فر(مدیر گروه صنایع تبدیلی محصولات باغی وزارت جهاد كشاورزی)، مهندس سید محمدرضا مرتضوی(رئیس كانون صنایع غذائی ایران و دبیركل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران) و ارتباط تلفنی با مهندس علی اكبری(عضو كمیسیون كشاورزی مجلس) و دكتر یحیی آل اسحاق(عضو اتاق بازرگانی و وزیر اسبق وزارت بازرگانی) 6 سال پیش
ضرب سكه ایجاد نام تجاری برای كسب و كارهای كوچك با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، دكتر مهدی اكبری فامیله(مشاور و كارشناس برندسازی شهری در شهرداری كرج، مشاور برندسازی سازمانی سازمان مدیریت پیماند شهرداری كرج) و مهندس خانم ندا حسینی(مدیرعامل ویكی محتوا) 7 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) بررسی كاربرد اقتصاد هوشمند شهری و رونق تولید با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیركل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دكتر سید مجتبی میرجعفری(مشاور مركز تهران هوشمند) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد كارآفرینی همفكر و كارشناس برندسازی شهری) 5 سال پیش
ضرب سكه كسب و كارهای نوپا، از دانش تا تجاری سازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حسن مركزی(مدیر مركز نوآوری و شكوفائی جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران) و حمید توكلی(كارشناس برندسازی و برگزاركننده رویداد كارآفرینی همفكر) 6 سال پیش
ضرب سكه بررسی كاربرد اقتصاد هوشمند شهری و رونق تولید با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حمیدرضا احمدیان(مدیركل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دكتر سید مجتبی میرجعفری(مشاور مركز تهران هوشمند) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد كارآفرینی همفكر و كارشناس برندسازی شهری) 6 سال پیش
ضرب سكه سرمایه گذاری بدون پول چگونه؟ با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و برگزاركننده رویداد استارت آپی همفكر)، خانم نغمه عقیلی(موسس و مدیر سایت استاد سلام پلتفرم معلم، آموزشگاه و كلاس مجازی) و مهندس پوریا حداد(كارشناس هوش مصنوعی، بنیانگذار شركت دانش بنیان تاچ فلور و كارآفرین) 6 سال پیش
ضرب سكه اشتغالزایی و سلامت جامعه در گرو سرمایه گذاری های چند نفره با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر داوود فدایی(استاد دانشگاه صنعتی امیركبیر و نایب رئیس كمیسیون اشتغال كانون عالی كارفرمایی ایران) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر و كارشناس برندسازی) 6 سال پیش
ضرب سكه اشتغالزایی و سلامت جامعه در گرو سرمایه گذاری های چند نفره با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر داوود فدایی(استاد دانشگاه صنعتی امیركبیر و نایب رئیس كمیسیون اشتغال كانون عالی كارفرمایی ایران) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر و كارشناس برندسازی) 6 سال پیش
ضرب سكه كسب و كارهای نوپا، از دانش تا تجاری سازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر حسن مركزی(مدیر مركز نوآوری و شكوفائی جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران) و حمید توكلی(كارشناس برندسازی و برگزاركننده رویداد كارآفرینی همفكر) 6 سال پیش
ضرب سكه اشتغالزایی و سلامت جامعه در گرو سرمایه گذاری های چند نفره با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، دكتر داوود فدایی(استاد دانشگاه صنعتی امیركبیر و نایب رئیس كمیسیون اشتغال كانون عالی كارفرمایی ایران) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر و كارشناس برندسازی) 6 سال پیش