شاهنامه، تجلی‌گاه «ایده ایران» و خودِ مفهوم برند ملی است

 شاهنامه، تجلی‌گاه «ایده ایران» و خودِ مفهوم برند ملی است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، شاهنامه را نه‌تنها یك اثر ادبی بلكه خودِ مفهوم برند ملی و تجلی‌گاه «ایده ایران» به‌عنوان مشرق عالم و مكانی برای رستگاری جهانی دانست.

21 روز پیش
 تصمیم‌گیری برای تجارت ساختار معیوبی دارد

 تصمیم‌گیری برای تجارت ساختار معیوبی دارد

معاون شبه‌قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینكه تصمیم‌گیری برای تجارت كشور ساختار معیوبی دارد تأكید كرد: سازمان توسعه تجارت در امر تصمیم‌گیری باید به جایگاه واقعی خود برسد.

24 روز پیش
 ضرورت بازتعریف جایگاه امام خمینی در برند ملی ایران

 ضرورت بازتعریف جایگاه امام خمینی در برند ملی ایران

مدیر مركز مطالعات منطقه‌ای و بین‌المللی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در رادیو گفت‌وگو با تأكید بر اینكه برند ملی باید منعكس‌كننده ارزش‌های هویتی و فرهنگی یك ملت باشد گفت: نقش تاریخی امام خمینی (ره) در احیای عزت ملی و تحول در هویت ایرانی-اسلامی، یكی از اركان برندسازی ملی است كه نیازمند بازتعریف علمی و عملی است.

25 روز پیش
 تمدن ایرانی در خوزستان به‌وضوح دیده می‌شود

 تمدن ایرانی در خوزستان به‌وضوح دیده می‌شود

 رنود با تأكید بر نقش تمدن ایرانی در شكل‌دهی به هویت ملی اظهار داشت كه تجربه تمدنی ایران یكی از موفق‌ترین نمونه‌های تداوم فرهنگی در جهان است و آثار آن به‌ویژه در مناطقی مانند خوزستان به‌خوبی قابل‌مشاهده و تحلیل است.

2 ماه پیش
 فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌كنند

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌كنند

 پازوكی در رادیو گفت‌وگو اظهار كرد: اگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مواد غذایی به مردم خدمات ارائه می‌دهند فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌كنند و بانك‌ها هم صددرصد از آن‌ها حمایت می‌كنند.

2 ماه پیش
 خوزستان ظرفیتی معادل یك كشور مستقل دارد

 خوزستان ظرفیتی معادل یك كشور مستقل دارد

 سردار غلامپور در رادیو گفت‌وگو با اشاره به اهمیت راهبردی و توانمندی‌های استان خوزستان گفت: خوزستان را می‌توان به‌مثابه یك كشور مستقل در نظر گرفت كه در بسیاری از حوزه‌ها، از كشاورزی و انرژی گرفته تا فرهنگ و منابع انسانی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

2 ماه پیش
 شبكه‌های اجتماعی؛ ابزاری نوین در برندسازی ملی

 شبكه‌های اجتماعی؛ ابزاری نوین در برندسازی ملی

 صالح در رادیو گفت‌وگو با اذعان به اینكه از ظرفیت شبكه‌های اجتماعی می‌توان برای برندسازی ملی استفاده كرد گفت: هر فرد در هنگام فعالیت در فضای مجازی یك وظیفه دارد و باید به فكر تأثیر تولید محتوای خود باشد.

2 ماه پیش
 برندسازی ملی؛ حلقه گمشده روابط‌عمومی

 برندسازی ملی؛ حلقه گمشده روابط‌عمومی

كارشناس مدیریت رسانه و روابط‌عمومی در رادیو گفت‌وگو گفت: برند ملی و روابط‌عمومی ایران باید در كنار هم بوده و با هم رشد كنند. چرا كه برندسازی وظیفه روابط‌عمومی است؛ بنابراین ظرفیت خوبی داریم تنها باید اراده آن در حاكمیت شكل بگیرد.

2 ماه پیش
 هویت بصری ملی، بازتابی از كیستی تاریخی و آرمان آینده یك ملت است

 هویت بصری ملی، بازتابی از كیستی تاریخی و آرمان آینده یك ملت است

 یك طراح و مدیر هنری در تحلیلی از مبانی برند ملی، بر ضرورت رجوع به گذشته برای شناخت "ما"ی ایرانی و سپس ترسیم تصویر مطلوب آینده تأكید كرد و گفت: هویت بصری قدرتمند، ریشه در این درك عمیق و تطابق با واقعیت‌های فرهنگی دارد.

3 ماه پیش
 افزایش اثربخشی نمایشگاه «ایران اكسپو» نسبت به دوره‌های قبل

 افزایش اثربخشی نمایشگاه «ایران اكسپو» نسبت به دوره‌های قبل

 غفراللهی اظهار كرد: باتوجه‌به تجربیات سازمان توسعه تجارت و تجربیات برگزاركنندگان می‌توان گفت اثربخشی نمایشگاه ایران اكسپو در این دوره نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا كرده است.

3 ماه پیش
 آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، كلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است

 آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، كلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است

مدیر پژوهشكده آینده‌پژوهی در سلامت با اشاره به ماهیت چندوجهی نظام سلامت كه ابعاد گسترده‌ای از آموزش و پژوهش تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در بر می‌گیرد، بر لزوم اتخاذ نگاهی كلان و آینده‌نگر برای برندسازی ملی در این حوزه تأكید كرد.

3 ماه پیش
 برندسازی ملی سلامت نیازمند اعتمادسازی، ارتباطات دوسویه و تمركز بر تجربه بیمار است

 برندسازی ملی سلامت نیازمند اعتمادسازی، ارتباطات دوسویه و تمركز بر تجربه بیمار است

 بنت‌الهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویكردی بیمارمحور است؛ تمركز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نه‌تنها منجر به رضایت بیشتر می‌شود، بلكه به تحقق اهداف والاتر سلامت كمك می‌كند.

3 ماه پیش
 سوءمدیریت‌ها و بوروكراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری

 سوءمدیریت‌ها و بوروكراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری

عضو كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروكراسی موجود در برخی دستگاه‌های اجرایی، اظهار كرد: متأسفانه شاهد هستیم كه گاهی اوقات، یك فرد در رده‌های میانی یا حتی پایینی یك سازمان، با یك تصمیم سلیقه‌ای، یك امضای نابجا یا حتی عدم انجام‌وظیفه خود مانند فشارندادن یك دكمه در یك سامانه، می‌تواند تمام زحمات یك تولیدكننده، یك سرمایه‌گذار و حتی كل برنامه‌های حمایتی كشور را متوقف كرده و به هدر دهد.

3 ماه پیش
 استراتژی برند محلی با دانش ایرانی، راهكاری برای حضور در بازارهای جهانی

استراتژی برند محلی با دانش ایرانی، راهكاری برای حضور در بازارهای جهانی

نائب رئیس اتحادیه‌های تولیدكنندگان و صادركنندگان تجهیزات پزشكی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان كرد: معاونت علمی كه وظیفه حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بین‌المللی‌سازی این شركت‌ها و كمك به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.

3 ماه پیش
 برندسازی باكیفیت و سازماندهی داخلی آغاز می‌شود، نه تبلیغات صرف

 برندسازی باكیفیت و سازماندهی داخلی آغاز می‌شود، نه تبلیغات صرف

  دبیركل مجمع كارآفرینان با تاكید بر اهمیت زیرساخت‌های كیفی در برندسازی، اظهار كرد: ایجاد یك برند معتبر و پایدار، پیش از هر چیز نیازمند توجه به كیفیت محصول، سازماندهی داخلی قوی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی است و صرفاً با تبلیغات و طراحی ظاهری نمی‌توان یك برند ماندگار ساخت.

3 ماه پیش
 فقدان راهبرد و نگاه زنجیره‌ای، مانع اصلی برندسازی صادراتی ایران است

 فقدان راهبرد و نگاه زنجیره‌ای، مانع اصلی برندسازی صادراتی ایران است

رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان كرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملكرد موفقی نداشته است.

3 ماه پیش
 دولت برای تحقق شعار سال باید در كنار بخش خصوصی باشد

 دولت برای تحقق شعار سال باید در كنار بخش خصوصی باشد

رئیس انجمن اتحادیه ملی محصولات كشاورزی در رادیو گفت‌وگو تأكید كرد: دولت باید برای تحقق شعار سال (سرمایه‌گذاری برای تولید) برنامه ارائه دهد و در كنار بخش خصوصی قرار گیرد.

3 ماه پیش
 آماده میزبانی از مسافران و سرمایه‌گذاران هستیم

 آماده میزبانی از مسافران و سرمایه‌گذاران هستیم

  مدیركل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف برنامه هفتم توسعه مبنی بر لزوم برنامه‌ریزی برای جذب 30 هزار گردشگر خارجی، تأكید كردند: تحقق این هدف، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار است از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت كرد تا بامطالعه ظرفیت‌های بكر و ارزشمند استان، در توسعه صنعت گردشگری كهگیلویه و بویراحمد مشاركت نمایند.

4 ماه پیش
 آیین‌های رمضان؛ ظرفیتی مغفول برای برندسازی ملی و تقویت هویت ایرانی

 آیین‌های رمضان؛ ظرفیتی مغفول برای برندسازی ملی و تقویت هویت ایرانی

 عباس طهرانی با تأكید بر ضرورت برقراری ارتباط بصری و ملموس با آیین‌ها، تصریح كرد: نمادسازی در این حوزه، امری بسیار مؤثر است و جامعه نیز نشان داده كه طالب آن است. در فقدان ارائه نمادهای برخاسته از فرهنگ ایرانی - اسلامی، شاهد گرایش به نمادهای بیگانه خواهیم بود.

4 ماه پیش
آیین‌های رمضان را احیا كنیم/ سحری‌خوانی و مناجات سحر ظرفیت برندسازی دارند

آیین‌های رمضان را احیا كنیم/ سحری‌خوانی و مناجات سحر ظرفیت برندسازی دارند

احسان شریف‌زاده تأكید كرد: اگر قرار باشد كه آیین‌های رمضانی خودمان را به برند تبدیل كنیم، ابتدا باید این آیین‌ها را احیا كنیم. باید نمونه‌های موزه‌ای شناسایی، توسعه و ترویج داده شوند تا به نقطه احیای آن‌ها دست یابیم.

4 ماه پیش
 بدون مشاركت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمی‌شوند

 بدون مشاركت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمی‌شوند

آموزش اداره كل مشاركت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأكید بر لزوم ایجاد تعامل سازنده میان حاكمیت و مردم، اظهار كرد: ما باید به‌گونه‌ای رفتار كنیم كه به یك مكعب NBIC برسیم؛ به این معنا كه سازمان محیط‌زیست، وزارت صمت، وزارت نیرو، مجلس و سایر نهادها، با یكدیگر همكاری كنند.

4 ماه پیش
 مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخص‌های جهانی كاهش داده‌اند

 مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخص‌های جهانی كاهش داده‌اند

 مدیر امور آزمایشگاه و تحلیل داده پژوهشكده محیط‌زیست و توسعه پایدار اظهار كرد: مصرف بالای انرژی و وابستگی به سوخت‌های فسیلی، منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانه‌ای شده و این موضوع در شاخص‌های مرتبط با تغییرات اقلیمی، رتبه ایران را تحت‌تأثیر قرار داده است.

4 ماه پیش
جنگ روایت‌ها؛ نبرد اصلی جبهه مقاومت در عصر جدید / مقاومت باید از انحصار روایتگری جریان لیبرال غربی خارج شود

جنگ روایت‌ها؛ نبرد اصلی جبهه مقاومت در عصر جدید / مقاومت باید از انحصار روایتگری جریان لیبرال غربی خارج شود

محمود نقدی‌پور با تأكید بر اینكه مقاومت فراتر از یك مفهوم نظامی، یك نهضت اصیل فكری و فرهنگی است، گفت: در عصر جنگ روایت‌ها، جبهه مقاومت باید روایتگری جدید و مستقلی از خود ارائه دهد و از انحصار روایتگری جریان لیبرال غربی خارج شود.

4 ماه پیش
 گردشگری، كلید بازسازی چهره بین‌المللی ایران

 گردشگری، كلید بازسازی چهره بین‌المللی ایران

مدیركل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینكه صنعت گردشگری می‌تواند نقشی كلیدی در اصلاح تصویر ایران در عرصه بین‌المللی ایفا كند، گفت: گردشگری ظرفیت بسیار خوبی برای تغییر نگرش‌ها و اصلاح تصویر مخدوش ایران در رسانه‌های خارجی دارد.

4 ماه پیش
مقاومت، برند بی‌بدیل انقلاب اسلامی / در جنگ‌شناختی امروز، فتح انسان‌ها جای فتح سرزمین‌ها را گرفته است

مقاومت، برند بی‌بدیل انقلاب اسلامی / در جنگ‌شناختی امروز، فتح انسان‌ها جای فتح سرزمین‌ها را گرفته است

احمد دستمالچیان، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ برندسازی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، برند "آزادی‌خواهی، صلح، ثبات و امنیت بر اساس آموزه‌های دینی" را خلق كرد و با ارائه تعریفی نو از مبارزه با ظلم و استكبار، مقاومت را به‌عنوان نمود اصلی این برند، به جهانیان معرفی نمود.

4 ماه پیش
 دولت به‌جای مانع‌تراشی، پای صنعت گردشگری را باز كند

 دولت به‌جای مانع‌تراشی، پای صنعت گردشگری را باز كند

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به انتقاد از سیاست‌گذاری‌های دولتی در حوزه گردشگری پرداخت و گفت: متأسفانه، دولت به‌جای حمایت از بخش خصوصی و تسهیل فعالیت‌های آن، با وضع قوانین و مقررات دست‌وپاگیر، موانعی بر سر راه این بخش ایجاد می‌كند.

4 ماه پیش
 لزوم بازگشت سینمای ایران به هویت ملی و پرهیز از تقلید كوركورانه

 لزوم بازگشت سینمای ایران به هویت ملی و پرهیز از تقلید كوركورانه

 یك منتقد سینما با ابراز امیدواری از اینكه با اتخاذ رویكردی صحیح و اصولی، سینمای ایران بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد و به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به جهانیان، ایفای نقش كند، بیان كرد: این مهم، نیازمند بازنگری در سیاست‌ها، حمایت از نیروهای متعهد و متخصص و پرهیز از تقلید كوركورانه از الگوهای غربی است.

4 ماه پیش
انقلاب اسلامی، برند مقاومت و همدلی امت اسلامی / جنگ رسانه‌ای؛ تلاش برای مخدوش كردن چهره مقاومت

انقلاب اسلامی، برند مقاومت و همدلی امت اسلامی / جنگ رسانه‌ای؛ تلاش برای مخدوش كردن چهره مقاومت

حجت‌الاسلام غریب‌رضا با اشاره به هراس رسانه‌های غربی از گسترش پیام وحدت‌بخش مقاومت، گفت: آن‌ها با تمام توان، در پی تخریب چهره جمهوری اسلامی و جریان مقاومت هستند. در داخل ایران، بر مسائل اقتصادی و قومی تمركز می‌كنند و در خارج، به ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی دامن می‌زنند.

4 ماه پیش
 تصویر مخدوش ایران در گرو دیپلماسی فعال گردشگری و برنامه‌ریزی هدفمند

 تصویر مخدوش ایران در گرو دیپلماسی فعال گردشگری و برنامه‌ریزی هدفمند

 سرپرست پژوهشكده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فقدان یك برنامه و راهبرد مشخص در صنعت گردشگری ایران را مورد انتقاد قرارداد و گفت: متأسفانه، ما شاهد تلاش‌های پراكنده و فاقد انسجام در این حوزه هستیم. درحالی‌كه توسعه گردشگری نیازمند یك برنامه جامع و هدفمند است.

4 ماه پیش
نمایشگاه اكسپو؛ بهترین فرصت برای تحقق برنامه هفتم توسعه

نمایشگاه اكسپو؛ بهترین فرصت برای تحقق برنامه هفتم توسعه

 كارشناس گروه گردشگری مركز پژوهش‌های مجلس در رادیو گفت‌وگو گفت: نمایشگاه اكسپو بهترین فرصت برای جذب گردشگران ورودی و تحقق برنامه هفتم توسعه است؛ اما این در حالی است كه وزارت صمت از حضور در نمایشگاه انصراف داده است.

5 ماه پیش
اعتمادسازی بین مردم و حاكمیت؛ مقدمه برندسازی ملی

اعتمادسازی بین مردم و حاكمیت؛ مقدمه برندسازی ملی

 پیشكسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفت‌وگو تصریح كرد: باید اعتماد بین مردم و حاكمیت را ارتقا داد تا كشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.

5 ماه پیش
 واحدهای زیر پله‌ای پوشاك باید ساماندهی شوند

 واحدهای زیر پله‌ای پوشاك باید ساماندهی شوند

 سخنگوی كمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیشنهادِ بسته‌های حمایتی برای جذب و رسمیت‌بخشی به واحدهای تولیدی پوشاكِ زیرپله‌ای خبر داد.

7 ماه پیش
 دولت مگاپروژه‌های صادراتی را سریع‌تر شناسایی كند

 دولت مگاپروژه‌های صادراتی را سریع‌تر شناسایی كند

 محمدرضا مودودی از ضرورت شناسایی سبد آینده مصرف منطقه و دنیا برای هدایت سرمایه‌گذاری‌ها سخن گفت و تأكید كرد: اگر سیاست دولت مبتنی بر جذب سرمایه‌گذار است باید هرچه سریع‌تر مگاپروژه‌های صادراتی را شناسایی كند.

8 ماه پیش
استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای تولید لوازم‌تحریر مرغوب

استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای تولید لوازم‌تحریر مرغوب

بهروز محبی نجم‌آبادی در رادیو گفت‌وگو با تأكید بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در ساخت دستگاه‌های تولیدكنندة لوازم‌تحریر مرغوب و باكیفیت اظهار كرد: اگر نیاز به واردات این دستگاه‌ها احساس می‌شود دولت باید به تعرفه ورودی گمركی آن‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

10 ماه پیش
بخش بازرسی سازمان حمایت به اصناف واگذار شود

بخش بازرسی سازمان حمایت به اصناف واگذار شود

تابش، بازنگری در ساختار سازمان حمایت را ضروری دانست و تأكید كرد: بخش بازرسی سازمان حمایت در حوزه كشاورزی و حوزه صنعت و نفت و حتی خدمات وزارت راه باید به خود اصناف واگذار شود.

11 ماه پیش
جشنواره موسیقی فجر باید از حالت دولتی خارج و مردمی شود

جشنواره موسیقی فجر باید از حالت دولتی خارج و مردمی شود

اردوان جعفریان تأكید كرد: افزایش مشاركت عموم لایه‌های فعال در جشنواره موسیقی فجر نیازمند این است كه جشنواره از حالت دولتی به شكل صفر تا صدی خارج و بخش‌های بزرگی از آن خصوصی سازی شود.

1 سال پیش
خروج تجار شناسنامه دار از گردونه صادرات كشور

خروج تجار شناسنامه دار از گردونه صادرات كشور

سرپرست سابق سازمان توسعه تجارت با انتقاد از رویه یك دهه گذشته هشدار داد كه تجار شناسنامه دار كم كم از دایره بازارهای صادراتی خارج و افرادی كه تاجر نیستند جایگزین آن‌ها شده‌اند.

1 سال پیش
دغدغه مشاغل خانگی باید تولیدِ بازارپسند باشد

دغدغه مشاغل خانگی باید تولیدِ بازارپسند باشد

معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران با بیان اینكه مالیات و بیمه دغدغه اصلی دولت در زمینه مشاغل خانگی هستند، تاكید كرد كه بحث اصلی باید بر مبنای تولیدِ بازار پسند باشد.

2 سال پیش
هوش مصنوعی باید اعتماد نظام بانكی را جلب كند

هوش مصنوعی باید اعتماد نظام بانكی را جلب كند

دكترای هوش مصنوعی در حوزه بانكی لزوم معرفی سیستم‌ها و كاربردهای هوش مصنوعی در نظام بانكداری را یادآوری و تاكید كرد اطمینان به این حوزه باید توسط صداوسیما و از طریق سمینارها و... برای فعالان نظام بانكی معرفی شود.

2 سال پیش
نام تجاری جایگاه را در بازار مشخص می‌كند

نام تجاری جایگاه را در بازار مشخص می‌كند

مولایی اظهار كرد: نشان تجاری یك مزیت بسیار خوب رقابتی در بازار است، در بازار داخل باید حس و نام تجاری ایجاد و جامعه هدف مشخص شود سپس وارد بازار خارج از مرزها شد و نام تجاری جایگاه را در بازار مشخص می‌كند.

2 سال پیش
نقش، برندسازی در توسعه خوشه‌های كسب و كار

نقش، برندسازی در توسعه خوشه‌های كسب و كار

برنامه ضرب سكه 25 آذرماه با موضوع نقش، برندسازی در توسعه خوشه‌های كسب و كار از شبكه رادیویی گفت‌وگو پخش می‌شود.

2 سال پیش
ویژند گردشگری چیست و چگونه شكل می‌گیرد؟

ویژند گردشگری چیست و چگونه شكل می‌گیرد؟

مجری طرح تدوین سند راهبردی هویت ویژند ملی گردشگری ایران و نظام استاندارد ویژند در صنعت گردشگری درباره برندسازی در این صنعت تاكید كرد كه این ایده دنبال شعار، رنگ یا لوگو نیست.

2 سال پیش
برای پیشرفت اقتصاد باید سراغ حوزه‌های جدید فناوری رفت

برای پیشرفت اقتصاد باید سراغ حوزه‌های جدید فناوری رفت

چیوایی در مصاحبه با رادیو گفت وگو؛ اظهار كرد: پیشرفت در هر بخشی مستلزم تغییر نگاه در دو حوزه حاكمیت و مردم است و سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی اهمیت دارد و برای پیشرفت اقتصاد باید سراغ حوزه‌های جدید فناوری رفت.

2 سال پیش
دلیل عدم موفقیت صنعت مد و لباس؛ نبود رسانه در برندسازی و مدسازی

دلیل عدم موفقیت صنعت مد و لباس؛ نبود رسانه در برندسازی و مدسازی

معصومی در رادیو گفت ‌وگو عنوان كرد: نداشتن رسانه تخصصی بزرگترین مشكل صنعت مد و لباس در تحقق مدسازی و برندسازی است.

2 سال پیش
نسخه سازی جعلی و عدم همخوانی میزان عرضه و تقاضا

نسخه سازی جعلی و عدم همخوانی میزان عرضه و تقاضا

رئیس انجمن داروسازی ایران گفت: علیرغم تمام نظارتها، كسانی وجود دارند كه سیستمهای موجود را دور زده و با پرونده سازی‌های جعلی، دارو را از سیستم خارج كرده و با انتقال در شبكه‌های غیر رسمی با قیمتهای گزاف در اختیار بیماران قرار می‌دهند.

2 سال پیش
رمزگشایی از سهم به سزای كشورهای اسلامی در تجارت با رژیم صهیونیستی

رمزگشایی از سهم به سزای كشورهای اسلامی در تجارت با رژیم صهیونیستی

محمد پریمی با اشاره به سهم به سزای كشورهای اسلامی در تجارت با رژیم صهیونیستی بیان كرد: تركیه، جمهوری آذربایجان، مصر، اردن، امارات و نیجریه كشورهایی هستند كه بیشترین سهم را در تجارت با رژیم اشغالگر قدس دارند.

2 سال پیش
 باید عملكرد قانون صادرات و واردات ثابت باشد

باید عملكرد قانون صادرات و واردات ثابت باشد

مولایی در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان كرد: مطالبه ما از دولت محترم این است كه عملكرد به قانون صادرات و واردات ثابت باشد؛ چون بعضی از تصمیم گیری‌های در لحظه، آسیب‌های غیر قابل جبرانی به كسب و كارها می‌زند.

2 سال پیش
افزایش 15 درصدی كیفیت میوه در میادین میوه و تره بار

افزایش 15 درصدی كیفیت میوه در میادین میوه و تره بار

ایوب فصاحت اظهار كرد: نوع كیفیت میوه‌های امسال خیلی خوب است بطوریكه شاهد افزایش 15 درصدی كیفیت میوه‌ها در میادین هستیم.

2 سال پیش