رسانههای بیگانه از تحلیل میدان عاجز شدهاند كارشناس برنامه امواج شبهه بیان كرد: رسانههای بیگانه آنجا به مشكل برمی خورند كه از تحلیل میدان عاجز میشوند یا كاملا مخالف یا مغایر پیشبینی آنها حركت میكند. آنجاست كه رسانههای بیگانه مجبور میشوند، به جای استفاده از اخبار واقعی به اخبار جعلی بپردازد. 16 روز پیش
رسانههای بیگانه از تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی تا دیپلماسی مصنوعی برای آمریكا كارشناسان برنامه امواج شبهه بر این باورند كه نباید رژیم صهیونیستی را خفیف بشماریم و نه درعینحال آن را بزرگ جلوه كنیم. ولی بدانیم در مسیری قرار گرفتهایم كه این مسیر با همین روند، منجر به نابودی رژیم میشود. باید حواسمان باشد كه رسانه از این میدان و وعده عقب نماند. 27 روز پیش
شكست رسانههای ضدمقاومت به كارگردانی خودشان تحلیلگر ارشد رسانه در برنامه امواج شبهه بیان كرد: رسانههای بیگانه دررابطهبا شهادت یحیی سنوار، ضربه بدی خوردند، قرار بود كه بگویند ما مقتدریم اما تفاوت در دو فرایند مدل شهادت یحیی سنوار و واكنشدهی نتانیاهو، چیز دیگری را اثبات میكند. 1 ماه پیش
ضعف پدافندی اسرائیل را در وعده صادق دیدیم تحلیلگر حوزه سیاسی گفت: سیستم پدافندهای اسرائیل امروز ناكارآمدی و ضعف خود را به نمایش گذاشته و این در وعده صادق 1 و 2 مشخص بود. 1 ماه پیش
تلاش بیهوده رژیم صهیونیستی برای ساخت تصویری پیروزمندانه غلامزاده كارشناس مسائل رسانه در برنامه امواج شبهه بیان كرد: باتوجهبه فشار سیاسی، امنیتی و اجتماعی داخلی و خارجی بر رژیم صهیونیستی، فراتر از سه مسئله رویدادها، روندها و اقدامات، تصویری در ساخت آینده است كه برای آنها بسیار مهم و كلیدی است، این رژیم تلاش بر ساخت تصویری پیروزمندانه هستند. 1 ماه پیش
رسانههای بیگانه؛ در زمانهای كه قدرت خون را نمیفهمند عضو هیئتعلمی اندیشكده تحلیل گفتمان راهبردی دانشگاه امام صادق (ع) بیان كرد: ازدستدادن برای ما پایان نیست و ما ریختن خون را به معنای انتهای مسیر نمیدانیم. بلكه آن را شروعی دوباره، اتفاقی جدید و خلق موقعیتهایی میدانیم كه ثمرهٔ همان خون پاكی است كه به زمین ریخته شده است. 2 ماه پیش
اروپا تمامقد پشت رژیم صهیونیستی ایستاده است مسئول مركز مطالعات و استراتژیك رسانه عنوان كرد: هیچچیزی برای غرب مطلوبتر از این نیست كه یك كشور مجهولی برای یهودیها شكل بگیرد كه شر آنها از اروپا كم شود. اگر رژیم صهیونیستی از بین برود، یهودیها دوباره به اروپا برمیگردند و مانند هزار سال گذشته آنها بیچاره میشوند، به همین دلیل تمامقد پشت رژیم صهیونیستی ایستادهاند. 2 ماه پیش
سایهپردازی رسانههای بیگانه بر تابآوری كم شهروندان اسرائیلی كارشناس روابط بینالملل در برنامه امواج شبهه بیان كرد: آنچه كه این روزها رسانههای بیگانه سعی دارند در سایه قرار دهند موضوع تابآوری كم شهروندان اسرائیلی است و آن هم به دلیل سبك زندگی آنهاست، آنها اكنون در حال پذیرش این مسئله هستند كه ما اشغالگر هستیم و این احساس حقانیت برای اولینبار وارد روابط بینالملل شده است. 2 ماه پیش
مدل تولید محتوا در رسانههای بیگانه امروز؛ اثبات قدرت یا اختفای ضعف؟ رئیس اندیشكده رسانه و فضای مجازی بیان كرد: همكاری رسانههای بیگانه با اسرائیلیها بهوضوح مشخص است، اسرائیلیها تا آنجا كه میتوانند به مظلومنمایی خود ادامه میدهند و با یك ادعای دروغین خود را قدرت بزرگ مطرح میكنند. 3 ماه پیش
قبض و بسط رسانه امید را نابود میكند كارشناسان این برنامه معتقدند؛ بدترین حالت در رسانه، قبض و بسط و ذبح شریعت است كه مفهوم ولایت، عدالت، امید و سبك زندگی را تغییر میدهد. 3 ماه پیش
دایره شبههافكنی رسانههای بیگانه گستردهتر شده است كارشناس و فعال حوزه رسانه در برنامه امواج شبهه عنوان كرد: بیبیسی همچنان از ترفند بسیار قدیمی و متأسفانه بسیار كارآمد استفاده میكند، این رسانه چند موضوع مصداقی صحیح را مطرح میكند و در بین چند گزاره درست یك گزاره دروغ را كه اتفاقاً هدف اص 3 ماه پیش
قطبنمای جریان رسانه بیگانه بر اربعین قفل است تحلیلگر ارشد رسانه گفت: تنها باطلالسحری كه علی الارض بدون هیچ تشریفاتی آنها را گوشه رینگ قرار داده است، اربعین، پیادهروی آن و تجمع همه ادیان از تمامی دنیاست، آنها به این نقطه رسیدهاند كه نمیتوانند این اتحاد را برهم بزنند. 3 ماه پیش
ترس صهیونیستها به رسانه رسید كارشناس مطالعات رسانه عنوان كرد: بیبیسی، اینترنشنال و صدای آمریكا در جریان ترور اسماعیل هنیه سعی دارند تا قدرت نفوذ رژیم صهیونیستی در ایران را القا كنند؛ این در حالی است كه ترس صهیونیستها از طریق رسانهها به گوش جهان رسیده است. 3 ماه پیش
وقتی صداوسیما مچ فارسی وان را خواباند كارشناس حوزه شناختی معتقد است در رویارویی صداوسیما با شبكههای ماهوارهای، وقتی رسانه ملی نیاز و انتظار را بهدرستی میشناسد، در جذب مخاطب موفق میشود. 3 ماه پیش
رسانههای بیگانه، رسانههایی برای تمام فصول جنایات رژیم صهیونیستی كارشناس رسانه و جنگ شناختی بیان كرد: تمام هدف رسانههای بیگانه تاثیر بر اذهان عمومی برای رسیدن به اهداف است، تاثیرگذاری بر اذهان با استفاده از رسانهها و خبرگزاریها به شدت افزایش یافته و مخاطبان باید مراقب اخبار كذب و دروغ باشند. 3 ماه پیش
رسانههایی كه از همان ابتدا بیگانه بودند؛ از جزئیات اجرایی تا كلیات ایدئولوژیكی یكی از مهمترین مسائلی كه رسانههای بیگانه بر آن متمركز شدند، جداسازی از آینده و نگهداشتن مردم در حال است، حالی كه بر پایه گذشته تحریف شده، گره میخورد، بدین ترتیب مسئلهای تحت عنوان انتظار و مهدویت دیگر معنا نخواهد داشت. 4 ماه پیش
ترس رسانههای بیگانه از رسانهای به نام محرم/ دشمن تلاش دارد از ایران كوفه بسازد نصیری رئیس اندیشكده عصر هوشمندی بیان كرد: رسانههای بیگانه سعی میكنند تا شاخص تربیتی هیئتها را از بین ببرند تا افراد به فلسفه عاشورا نگاه عمیقی نداشته باشند. 4 ماه پیش
فاز جدید رسانههای بیگانه در انتخابات ریاستجمهوری ایران/عجز بیبیسی فارسی از پیشبینی انتخابات یك كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه بیان كرد: رهاشدگی در عرصه تبلیغات، در رسانهای مانند بیبیسی فارسی به معنای این است كه از مرحله پیشبینی رویدادها بهواسطه دریافت اطلاعات عاجز شده است. 4 ماه پیش
رسانههای بیگانه از مشاركت سیاسی مردم واهمه دارند كیقبادی پژوهشگر حوزه رسانه بیان كرد: اكنون مهمترین مؤلفه قدرت ما در نظام و نظم نوین جهانی، مشاركت بالا در انتخاب سرمایه اجتماعی است و مردم باید بدانند كه حتی یك رأی هم در انتخابات رئیسجمهور تأثیرگذار است. 5 ماه پیش
اتاق فرمان رسانههای بیگانه چگونه عمل میكند؟ / بیبیسی تهیتر از هر زمانی دیگر! گنجی كارشناس و فعال حوزه رسانه معتقد است: بیبیسی در مقایسه با گذشته در تولید محتوا تهیتر از هر زمان دیگری است و تمام كارفرمایان بیبیسی و اینترنشنال سردرگم و كلافه هستند. 5 ماه پیش
گفتمان غالب دشمن در ایام انتخابات چیست؟ هادی البرزی كارشناس و تحلیلگر و فعال حوزه رسانه اظهار داشت: رسانههای بیگانه سعی دارند تا بر ذهن مخاطب مردد تأثیرگذار باشند و وحدت در افكار عمومی شكل نگیرد. 5 ماه پیش
ترس رسانههای بیگانه از حماسه جمهوری دیگر نیكروش فعال حوزه رسانه گفت: با وجود تمامی ترفندها و تكنیكهایی رسانههای معاند، در تشییع رئیسجمهور شهید دست دشمن برای مردم باز شده و تحتتأثیر رسانههای بیگانه قرار نگرفتند و این بار رسانههای بیگانه گوشه رینگ قرار گرفتند. 6 ماه پیش
خط مهندسی رسانههای بیگانه از رفتار تا مسخ ذهن؛ایدئولوژی و اقتصاد دو فاكتور موثر در رسانهها نصیری كارشناس رسانه گفت: تعامل با مخاطب به ما میگوید كه فهم مخاطب از موضوعات مهم نیز دستخوش تغییرات شده است، یعنی مخاطب موضوعات را بر اساس خط سیر رسانههایی كه از آنها با عنوان رسانه بیگانه یاد میشود، دریافت میكنند و ... 6 ماه پیش
اصرار رسانههای بیگانه بر استمرار؛ تكنیكی كه در آن مهارت دارند قادری كارشناس رسانه گفت: اقتضای رسانه به لحاظ ابزاری، پرداختن به موضوعات و استمرار آن است، رسانههای بیگانه اگر ببینند كه امكان ورود به فاز دوم در یك موضوع وجود دارد آن را كلید میزنند، همانند موضوع بازخوانی پرونده نیكا شاكرمی. 6 ماه پیش
سوژهسازی رسانههای بیگانه و چگونگی ربط بیربطها كارشناسان برنامه امواج شبهه معتقدند؛ محوریت جمهوری اسلامی ایران در سازماندهی اقدامات ضد صهیونیستی و برداشتن نقاب از جنگطلبانه آمریكا تا حدی معادلات را به ضرر آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل رقم زده و كنترل را از اختیار آنها خارج ساخته است. 6 ماه پیش
آخرین تلاش های امپراطوری دروغین؛ چرا BBC دیگر آن قدرت سابق را ندارد؟ روایتهای BBC در خصوص درگذشت مرحومه نیكا شاكرمی كه به عناوین مختلف دستمایه جعل نویسی رسانههای معاند قرار گرفته است جزو آخرین تكاپوهای امپراطوری دروغین این رسانهها است. 6 ماه پیش
اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنجگانه / رؤیایی به نام شكستناپذیری رژیم صهیونیستی سیمیاری گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا در اذهان جهانیان شكستناپذیر نمایان شود؛ اما حمله ایران به اسرائیل همه تلاشهای این رژیم را با شكست مواجه كرد و موجب شد تا پاسخ آنها به ایران نیز شكست بخورد. 7 ماه پیش
قدرتنمایی پوشالی و جعلی اسرائیل / انهدام پیچیدهترین ساختار نظامی جهان توسط ایران چابكرو گفت: رسانههای بیگانه نتوانستند در برابر اینكه ایران موفق شده است پیچیدهترین ساختار نظامی و امنیتی جهان را منهدم كند، سكوت كنند چرا كه اگر انكار میكردند مخاطبین خود را از دست میدادند. 7 ماه پیش
گنبد آهنین یا گنبد تبلیغات؟ ؛ رژیم صهیونیستی را تفكر مقاومتی نابود كرد رسانههای بیگانه سعی بر این دارند كه با اطلاعات غلط گنبد تبلیغات صیقل داده شدهای را علیه مفهوم اسرائیل و عدم توانایی حامیان اسرائیل در جلوگیری از حمله ایران به نمایش بگذارند و از این طریق ناكامی خودشان را پوشش دهند. 7 ماه پیش
از صفر خنثی تا صد ناامیدی/ چگونه رسانههای بیگانه مخاطب را در حباب فیلتر قرار میدهند؟! داودی گفت: رسانههای بیگانه با انتشار این خبر كه اسرائیل آماده هر نوع بروز واكنش از سمت ایران در پاسخ به هدف قراردادن كنسولگری توسط این رژیم است به دنبال این است كه توان پاسخگویی ایران در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی را بسنجند. 7 ماه پیش
چرا رسانههای بیگانه فارسیزبان برخی موضوعات را نمیبینند؟! ودایع گفت: آنچه كه رژیم صهیونیستی علیه ایران در میدان انجام میدهد در حقیقت واكنشی به موقعیت میدانی خاورمیانه است. 7 ماه پیش
اسرائیل، قربانی اصلی میدان رسانهای دنیا / چگونه چهره سیاست آیینی رژیم صهیونیستی از بین رفت؟ داودی گفت: حمله به كنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی اشتباه محض بود، اما نباید فراموش كرد كه این اقدام اسرائیل و زدن كنسولگری ایران در حقیقت اقدامی واكنشی برای متعادلكردن بود. 7 ماه پیش
مردم ایران با دلوجان حامی فلسطین هستند یك كارشناس مسائل سیاسی حمایت از مظلومان فلسطین را جاگرفته در دل مردم آزاده ایران اسلامی دانست كه تصاویر راهپیمایی در روستاهای دورافتاده كشورمان گواه این ادعاست. 7 ماه پیش
هویتبخشی رسانههای داخلی به عبارت من رأی نمیدهم / بهرهگیری بیبیسی از تكنیك تله واكنشی معكوس رجبی گفت: درحالیكه رهبر انقلاب رأیدادن را فریضهای شرعی میدانند؛ اما برخی از رسانههای داخلی با تأكید بر عدم تمایل مردم به رأیدادن به این موضوع هویت بخشیده و قبح آن را در میان مردم از بین بردند. 8 ماه پیش
عدم شناخت بافت جامعه ایرانی، نقطهضعف رسانههای بیگانه روزمه گفت: مردم ایران، مردمی سیاسی هستند، گمان غلط رسانههای بیگانه از عدم مشاركت این مردم كه تجلی دموكراسی است، میتوانند تلنگری به مسئولین بزنند غافل از این كه مسئولین در ایران با مردم در ارتباطاند. 8 ماه پیش
تمركز رسانههای بیگانه برای اقبال جامعه ایرانی به پهلوی؛ سواد تاریخی را دریابید تحلیلگر ارشد حوزه رسانه با بیان اینكه رسانههای بیگانه از پروژه تطهیر عبور كردند و با پهلوی سازی در فرایند پهلوی گرایی گام بر میدارند گفت: تمركز این رسانهها بر اقبال جامعه ایرانی به سمت پهلوی است. 10 ماه پیش
هدفگذاری رسانههای بیگانه برای نابودی ایران با تطهیر و تحریف پهلوی مرتضی سیمیاری كارشناس و فعال حوزه رسانه اظهار داشت: تطهیر حكومت پهلوی یك امر اتفاقی نیست، از صبح پیروزی انقلاب اسلامی، ماشین تبلیغاتی دشمن به راه افتاد؛ اما اكنون كمپین تطهیر پهلوی به پایان راه نزدیك شده است. 10 ماه پیش
خروجی نهایی رسانههای بیگانه؛ تخریب جمهوری اسلامی و تقویت تصویر رژیم پهلوی محمد جلیلی پژوهشگر و كارشناس رسانه و علوم سیاسی اظهار داشت: رسانههای بیگانه تلاش میكند كه در یك تكرار و قالب پردازی متنوع و جذاب در ذهن بسیاری از مخاطبان خود به تخریب جمهوری اسلامی ایرانی و تقویت تصویر رژیم پهلوی بپردازد. 10 ماه پیش
هدف؛ جازدن پهلوی مطلوب بهجای جمهوری اسلامی نامطلوب رسانههای بیگانه سعی دارند تا زمان متوقفشدة در سال 57 نسبت به پهلوی را زمان مطلوب و شیرین جا بزنند و زمان به جریان افتاده بعد از سال 57 نسبت به جمهوری اسلامی را با وضعیت نامطلوب بدانند. 10 ماه پیش
پیامد منفی شبكههای اجتماعی برای ماهوارههای فارسیزبان یك كارشناس مسائل سیاسی یكی از دلایل ریزش مخاطبان شبكههای ماهوارهای را روی كار آمدن فضای مجازی و جذب حداكثری پلتفرمهای داخلی عنوان كرد. 10 ماه پیش
دشمن در حوزه رسانه دندانهای ما را شمرده است یك كارشناس ارشد رسانه و علومشناختی گفت: اگر نتوانیم در حوزه شناختی آفندی عمل كنیم، مغلوب مایشاء هستیم. 11 ماه پیش
تزریق انگارههای تخریبی رسانههای بیگانه به ذهن جامعه ایرانی محمد جلیلی پژوهشگر و كارشناس رسانه و علوم سیاسی اظهار داشت: رسالت رسانههای بیگانه تغییر تصویر و انگاره ذهنی ایرانیان نسبت به وضعیت خود است. 11 ماه پیش
عملكرد رسانههای بیگانه تاآخریننفس؛ تحریف برای تخریب یك كارشناس رسانه در برنامه امواج شبهه مطرح كرد: اگر به رسانههای بیگانه بگویند كه یك دقیقه به پایان عمرتان باقی است با این یك دقیقه برای مخاطبین چهكار میكنید؟ شك نكنید كه مجدداً از مفهومی تحت عنوان تحریف برای تخریب استفاده میكنند. 11 ماه پیش
تزریق انگارههای تخریبی رسانههای بیگانه به ذهن جامعهٔ ایرانی یك كارشناس رسانه و علوم سیاسی بیان داشت: رسالت رسانههای بیگانه تغییر تصویر و انگارهٔ ذهنی ایرانیان نسبت به وضعیت خود است. 11 ماه پیش
از اهداف تعطیلی شبكه من و تو، شیفت دادن ذهن مخاطب از جنایات در غزه است وحید آقا محسنی كارشناس و فعال رسانه عنوان كرد: تغییرات رسانهها در رویكردها بیشتر شكلی است و در بحث محتوا ایجاد عاطفه تصنعی و شیفت دادن ذهن مخاطب از موارد كشتار و جنایات غزه به موضوعات دیگر است. 12 ماه پیش
مرثیهسرایی شبكه من و تو برای گرفتن اعانه اكبر عابدی كارشناس مسائل رسانه بیان كرد: آنها به این نتیجه رسیدند كه اكنون فضا، فضای مظلومیت است؛ بنابراین؛ داد بیپولی سر دادهاند كه شاید اعانهای از مركزی به آنها برسد و در صدد هستند كه از این فرصت برای اعانه بیشتر استفاده كنند. 12 ماه پیش
اسرائیل باید برود، تمام / رسانههای داخلی باید از پسا اسرائیل بگویند علیرضا داودی كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه اظهار داشت: رسانههای داخل بهجای اینكه به تعداد شهدا بپردازند میبایست به آینده رژیم بپردازند و حتی باید از بحث خسارتها نیز عبور كنیم. وعده صادق میگوید اسرائیل باید برود و تمام. 12 ماه پیش
هدفگیری رسانههای بیگانه نشان از خشاب خالی آنهاست! علیرضا داودی كارشناس و تحلیلگر ارشد بیان كرد: دلیل هدفگیری رسانههای بیگانه، مشت خالی آنهاست و این به معنای فعالشدن صددرصد ظرفیت رسانهای است در نتیجه آنها یا میدان را ازدستدادهاند و یا در حال ازدستدادن میدان هستند. 12 ماه پیش