سونامی محتوای مجازی در عصر رسانههای نوین رسانههای نوین،سبك زندگیمان را عوض كردهاند.حالا هر فردی با گوشی هوشمند بهراحتی به تولیدكننده محتوا در فضای مجازی تبدیل میشود؛اما با ورود به جمع منتشركنندگان محتوا در فضای مجازی مراقب باشید گرفتار سونامی محتوای مجازی نشوید. 3 سال پیش
انتشار به معنای اعتبار نیست اگر از آن دسته افرادی هستید كه خبرها را بدون چون و چرا میپذیرید، باور میكنید و بازنشر میدهید، لطفاً رویهتان را عوض كنید. در مواجهه با هر خبری باید از خودتان بپرسید كه تولیدكننده خبر چه كسی است و پیام این خبر چیست؟ 3 سال پیش
نماهنگ | تنها راه نجات اقتصاد امروز تولید در كشور ما رواج ندارد، یا بهتر بگوییم متداول نیست. افراد كمتر سراغ تولید میروند؛ یك دلیلش این است كه زحمت دارد و باید برایش عرق ریخت. به همین دلیل است كه باید افراد را به انجام آن تشویق كرد. 5 سال پیش
حمایت از كالای ایرانی تاكید بر مصرف كالای ایرانی، فقط توصیهای برای مصرف كنندگان نیست، بلكه تولیدكننده هم باید با ارائه كیفیت برتر و قیمت پایینتر، اجازه ندهد كه مشتریان به كالای خارجی تمایل پیدا كنند. 6 سال پیش