جشنواره موسیقی فجر باید از حالت دولتی خارج و مردمی شود اردوان جعفریان تأكید كرد: افزایش مشاركت عموم لایههای فعال در جشنواره موسیقی فجر نیازمند این است كه جشنواره از حالت دولتی به شكل صفر تا صدی خارج و بخشهای بزرگی از آن خصوصی سازی شود. 16 روز پیش
خروج تجار شناسنامه دار از گردونه صادرات كشور سرپرست سابق سازمان توسعه تجارت با انتقاد از رویه یك دهه گذشته هشدار داد كه تجار شناسنامه دار كم كم از دایره بازارهای صادراتی خارج و افرادی كه تاجر نیستند جایگزین آنها شدهاند. 4 ماه پیش
دغدغه مشاغل خانگی باید تولیدِ بازارپسند باشد معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران با بیان اینكه مالیات و بیمه دغدغه اصلی دولت در زمینه مشاغل خانگی هستند، تاكید كرد كه بحث اصلی باید بر مبنای تولیدِ بازار پسند باشد. 5 ماه پیش
هوش مصنوعی باید اعتماد نظام بانكی را جلب كند دكترای هوش مصنوعی در حوزه بانكی لزوم معرفی سیستمها و كاربردهای هوش مصنوعی در نظام بانكداری را یادآوری و تاكید كرد اطمینان به این حوزه باید توسط صداوسیما و از طریق سمینارها و... برای فعالان نظام بانكی معرفی شود. 5 ماه پیش
نام تجاری جایگاه را در بازار مشخص میكند مولایی اظهار كرد: نشان تجاری یك مزیت بسیار خوب رقابتی در بازار است، در بازار داخل باید حس و نام تجاری ایجاد و جامعه هدف مشخص شود سپس وارد بازار خارج از مرزها شد و نام تجاری جایگاه را در بازار مشخص میكند. 5 ماه پیش
نقش، برندسازی در توسعه خوشههای كسب و كار برنامه ضرب سكه 25 آذرماه با موضوع نقش، برندسازی در توسعه خوشههای كسب و كار از شبكه رادیویی گفتوگو پخش میشود. 5 ماه پیش
ویژند گردشگری چیست و چگونه شكل میگیرد؟ مجری طرح تدوین سند راهبردی هویت ویژند ملی گردشگری ایران و نظام استاندارد ویژند در صنعت گردشگری درباره برندسازی در این صنعت تاكید كرد كه این ایده دنبال شعار، رنگ یا لوگو نیست. 5 ماه پیش
برای پیشرفت اقتصاد باید سراغ حوزههای جدید فناوری رفت چیوایی در مصاحبه با رادیو گفت وگو؛ اظهار كرد: پیشرفت در هر بخشی مستلزم تغییر نگاه در دو حوزه حاكمیت و مردم است و سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی اهمیت دارد و برای پیشرفت اقتصاد باید سراغ حوزههای جدید فناوری رفت. 5 ماه پیش
دلیل عدم موفقیت صنعت مد و لباس؛ نبود رسانه در برندسازی و مدسازی معصومی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: نداشتن رسانه تخصصی بزرگترین مشكل صنعت مد و لباس در تحقق مدسازی و برندسازی است. 5 ماه پیش
نسخه سازی جعلی و عدم همخوانی میزان عرضه و تقاضا رئیس انجمن داروسازی ایران گفت: علیرغم تمام نظارتها، كسانی وجود دارند كه سیستمهای موجود را دور زده و با پرونده سازیهای جعلی، دارو را از سیستم خارج كرده و با انتقال در شبكههای غیر رسمی با قیمتهای گزاف در اختیار بیماران قرار میدهند. 6 ماه پیش
رمزگشایی از سهم به سزای كشورهای اسلامی در تجارت با رژیم صهیونیستی محمد پریمی با اشاره به سهم به سزای كشورهای اسلامی در تجارت با رژیم صهیونیستی بیان كرد: تركیه، جمهوری آذربایجان، مصر، اردن، امارات و نیجریه كشورهایی هستند كه بیشترین سهم را در تجارت با رژیم اشغالگر قدس دارند. 6 ماه پیش
باید عملكرد قانون صادرات و واردات ثابت باشد مولایی در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان كرد: مطالبه ما از دولت محترم این است كه عملكرد به قانون صادرات و واردات ثابت باشد؛ چون بعضی از تصمیم گیریهای در لحظه، آسیبهای غیر قابل جبرانی به كسب و كارها میزند. 7 ماه پیش
افزایش 15 درصدی كیفیت میوه در میادین میوه و تره بار ایوب فصاحت اظهار كرد: نوع كیفیت میوههای امسال خیلی خوب است بطوریكه شاهد افزایش 15 درصدی كیفیت میوهها در میادین هستیم. 7 ماه پیش
تا 2 هفته آینده، وضعیت شیرخشك به ثبات میرسد/ سوبسید هدفمند دولت به مصرفكننده واقعی صبور در رادیو گفتوگو ضمن اعلام اینكه تا 2 هفته آینده موضوع شیرخشك به ثبات خواهد رسید گفت: دولت باید بهصورت هدفمند به كودكانی كه شیرخشك نیاز دارند سوبسید بدهد و در سایر موارد قیمتها آزاد شود تا دچار چالش نشویم. 7 ماه پیش
در رادیو گفت وگو مطرح شد؛ تولید داخلی و برند خارجی دهقانی در مصاحبه با رادیو گفت وگو گفت: عوامل مهمی چون بحث فرهنگی اجتماعی و ضعف در برندسازی و تجاری سازی، كیفیت بستهبندی، قیمت و عدم حمایت سازمانهای متولی میتواند باعث افزایش تولید محصولات با برند خارجی شود. 7 ماه پیش
بزرگترین مشكل محصولات ایرانی؛ اعتمادسازی است شریفی در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان كرد: باید ذهن از سمت تبلیغات به سمت برندینگ برود؛ چون بزرگترین مشكلی كه در خصوص محصولات ایرانی وجود دارد اعتمادسازی است و آنچه كمك میكند این میزان اعتماد نسبت به محصولات داخلی بالا رود؛ برندینگ است. 7 ماه پیش
بازی سازان از شخصیت جذاب محیط بان استفاده كنند رئیس مركز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرد محیط بان میتواند در بازیهای رایانهای به عنوان یك شخصیت مطرح باشد چون هم جذاب است و هم در جامعه امروز ما كلمه مقدسی است. 7 ماه پیش
دولت حمایت همه جانبه از كشاورزان را در دستور كار قرار دهد مهدی قریشی تداوم در روشها و سیاستگذاریها و جلوگیری از وضع قوانین خلق الساعه را در بخش كشاورزی ضروری برشمرد و گفت: مسئولان باید از كشاورزان حمایت همه جانبه داشته باشند و زمینه شركت آنها در نمایشگاههای صادراتی را فراهم كنند. 8 ماه پیش
پتانسیل تعاونیها در حمایت از مشاغل خانگی معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران از پتانسیل موجود در تعاونیها سخن گفت و تأكید كرد این بخش میتواند در زمینه تأمین مواد اولیه برای مشاغل خانگی و دسترسی به بازار نقشی پر رنگ داشته باشد. 8 ماه پیش
داشتن برنامه و مدیریت سرمایه انسانی به گفته یك استاد دانشگاه اولین و مهمترین گام برای جلوگیری از مهاجرت، داشتن برنامه و در گام دوم مدیریت سرمایه انسانی است تا علاوه بر كنترل مهاجرت شاهد مهاجرت معكوس نیز باشیم. 8 ماه پیش
كودك اینفلوئنسرها و بهرهكشی مدرن در فضای مجازی مسعودی در رادیو گفت وگو مطرح كرد: اینكه اینفلوئنسر بودن كودكان مثبت است یا منفی در موارد مختلف متفاوت است، در شرایط فعلی ایران و بررسی صفحات مجازی، اینفلوئنسر بودن كودكان اكثراً مضر است اما نمیتوان گفت به طور كلی منفی است. 9 ماه پیش
یك تولیدكننده بهتنهایی نمیتواند تولید بالایی داشته باشد عسگری در رادیو گفتوگو اظهار كرد: افراد و شركتهایی كه گروههایی را بهعنوان تسهیلگر تشكیل میدهند، بازاریابی و فروش محصولات را بر عهده بگیرند و این چرخه را به جریان بیندازند تا بتوانیم به اقتصاد كشور كمك كنیم. 9 ماه پیش
برای توسعه فوتبال و حل مشكل مالكیت باشگاه ها امیر حسینی در رادیو گفت و گو از دریای استعداد جوانان این سرزمین یاد كرد و گفت: لازمه رشد و توسعه فوتبال در كشور، داشتن برنامه بلند مدت و حل مشكل مالكیت باشگاهها است. 9 ماه پیش
كسب و كارهای محرمی باید محصولات جدید خود را طراحی كنند كیانپور در رادیو گفت وگو گفت: تنها راه برای اینكه تولید كنندگان محصولات محرمی به راحتی تولید و دغدغه فروش نداشته باشند؛ این است كه خط تولیدهای مختلف داشته باشند و از قبل برنامهریزی و محصولات جدید خود را طراحی و خط تولید جدید را اضافه كنند. 10 ماه پیش
برندهای ایرانی 15 سال عمر میكنند عضو هیئت مدیره اتحادیه كسب و كارهای مجازی در مصاحبه با رادیو گفتوگو از سیر بروكراتیكِ تسهیل كسب و كار در كشور انتقاد كرد و بنا بر این واقعیت، عمر برندها در ایران را حدود 15 را تخمین زد. 10 ماه پیش
واردات مشروط لوازمخانگی؛ شكست انحصار بازار داخل عضو انجمن واردكنندگان كالای لوازم خانگی پیشنهاد داد واردات لوازم خانگی خارجی به صورت محدود و سهمیهای باز گذاشته شود تا فضای انحصار در داخل شكسته شود و رقابت میان تولید كنندهها افزایش یابد. 10 ماه پیش
كالاهای ایرانی به اسم برند خارجی فروخته میشود منصفی گفت: بسیاری از كالاهای تولید داخل و همچنین كالاهای استوك كه از كشورهای دیگر وارد میشود در داخل ایران برندسازی و یا نو میشوند و نهایتاً هم به نام كالای برند وارد خانه مصرف كنندگان خواهد شد. 11 ماه پیش
در صنعت گلخانهای نیازمند سرمایهگذاری هستیم عشقی در رادیو گفتوگو بیان كرد: نیازمند سرمایهگذاریهای بزرگ و مكانهای بزرگتری در این صنعت هستیم و باید سرمایهگذاران را جذب كنیم و افراد متخصص، كارگروه به وجود بیاورند تا در جاهای مختلف سرمایهگذاران را به این صنعت تشویق كنند. 11 ماه پیش
كنگره بینالمللی تعاون در شهریورماه برگزار میشود معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران از برگزاری كنگره بینالمللی تعاون در شهریورماه خبر داد و اظهار كرد: قرار بر این شده كه این كنگره بهصورت دوسالانه در عرصه بینالمللی برگزار شود. 11 ماه پیش
صنایع دستی در اولویت وزارت میراث نیست پژوهشگر صنایع دستی و میراث فرهنگی درباره چالشهای صنایع دستی اظهار كرد: ابتدا باید دید این حوزه در اولویتِ دستگاهِ متولی آن هست یا خیر! 11 ماه پیش
استراتژی خوبی برای دیپلماسی ورزشی نداریم دبیركل ورزشهای همگانی گفت: ما در حوزه دیپلماسی ورزشی ضعیف هستیم چرا كه استراتژی لازم را برای آن نداریم. 12 ماه پیش
«ایران اكسپو» قدرت تولید ملی را ارتقا میبخشد لطفالله سیاهكلی رویداد «ایران اكسپو 2023» را بسیار ارزشمند خواند و گفت: این اقدام موجب افزایش قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید میشود. 12 ماه پیش
رویداد «ایران اكسپو» روند صادرات كشور را متحول میكند رایزن سابق بازرگانی ایران با تأكید بر اینكه این رویداد بینالمللی قطعاً در صادرات كشور تأثیرگذار است گفت: امیدواریم كه این رویداد مستمر باشد و هر ماه شاهد برگزاری آن باشیم. 12 ماه پیش
بانك مركزی درباره تعهد ارزی صادركنندگان تجدیدنظر كند عضو كمیسیون برنامهوبودجه مجلس از بانك مركزی درخواست كرد كه درباره تعهد ارزی صادركنندگان تجدیدنظر كرده و دست صادركنندگان را باز بگذارد تا بخشی از تعهدات ارزی را به حمایت از خط تولید خود اختصاص دهند. 12 ماه پیش
ضعف و بدفهمی مدیران؛ معضل مناطق آزاد معاون سابق وزیر میراثفرهنگی و گردشگری معتقد است بهترین قوانین برای مناطق آزاد تدوین شده؛ ولی ضعف مدیریتی و بدفهمی مدیران، منجر به ناكارآمد شدن این مناطق است. 1 سال پیش
ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتماد اولین دستاورد خوشهها ممتاز در رادیو گفت وگو اظهار كرد: خوشههای كسب وكار شبكههای همكاری را به وجود میآورند و نفع متقابل برای طرفین است و باعث اعتماد میشوند. 1 سال پیش
تسهیلات راه اشتغالزایی نیست/ پایداری مشاغل در ایران 3 درصد است! این كارشناس اقتصادی با بیان اینكه وام و تسهیلات، راه ایجاد كسب و كار و پایداری مشاغل نیست اظهاركرد: در حال حاضر 27 مسیر تأمین منابع مالی در حوزه اقتصاد و كسب و كار جهانی وجود دارد كه در این 27 روش تأمین مالی، وام و تسهیلات جایگاهی ندارد. 1 سال پیش
خطر ورود دولت به حوزه صادرات نائب رئیس فدراسیون صادرات انرژی و صنایع اتاق ایران صادرات را از آن جهت وظیفه بخش خصوصی دانست كه ورود دولت به این حوزه بنابر تصدیگریها، خطرناك است. 1 سال پیش
اطلاعات بازارهای هدف باید در دسترس دانش بنیانها باشد یك كارشناس اقتصادی با بیان اینكه تجار ما سنتی عمل میكنند و دركی از بازار ندارند تأكید كرد: ما باید اطلاعات بازار كشورهای هدف را در اختیار تولیدكنندگان و شركتهای دانش بنیان قرار دهیم. 1 سال پیش
ورود دانش بنیانها به حوزه برندسازی و صادرات صنایع دستی رئیس كارگروه صنایع دستی انجمن زنان كارآفرین گفت: در حال حاضر شركتهای قوی داخلی با رویكرد دانش بنیانی، محصولات صنایع دستی را در شهرهای مختلف تهیه كرده و در شركت خود بسته بندی و برندسازی و صادر میكنند. 1 سال پیش
یك كارشناس اقتصادی : منابع انسانی یكی از مهمترین مؤلفههای تابآوری اقتصاد است نیكفر در رادیو گفتوگو اظهار كرد: یكی از مهمترین مؤلفهها در تابآوری كسبوكارها در زمان بحران، حفظ منابع انسانی است، كسبوكارهایی كه در زمان بحران سعی میكنند سرمایههای انسانی خود را نگه دارند بعد از عبور بحران خیلی قویتر میشوند. 2 سال پیش
هدفگذاری 50 طرح فناورانه برای امنیت غذایی كشور رئیس گروه تولید و تجاری سازی و بازاریابی ستاد توسعه زیست فناوری از هدفگذاری 50 طرح فناورانه در حوزه زارعت و باغبانی، دام و طیور و آبزیان و صنایع غذایی در سال جاری خبرداد و گفت: ما از طرحهای مختلف فناوران در این حوزهها حمایت میكنیم. 2 سال پیش
بازار لوازم خانگی به دست قاچاقچیان افتاده است عضو انجمن واردكنندگان لوازم خانگی گفت: واردكنندگان رسمی لوازم خانگی كه با گارانتیهای رسمی چندین سال در كشور فعالیت میكردند عملاً كنار نشسته و بازار به دست قاچاقچیان افتاده است. 2 سال پیش
شبكه كتاب به خانواده صداوسیما میپیوندد؟ مدیر شبكه تلویزیونی كتاب از پخش برنامهها از آنتن رسانه ملی استقبال كرد و گفت: ما به دنبال برندسازی از چهرههایی هستیم كه ظرفیت اجرای شبكه كتاب را دارا هستند. 2 سال پیش
در صنعت طراحی لباس با یك بیابان مواجهیم عرفانیان در رادیو گفت وگو با بیان اینكه در صنعت طراحی لباس با یك بیابان مواجهیم گفت: صنعت طراحی لباس نباید منطبق بر صنعت پوشاك باشد. 2 سال پیش
مهاجرت در رشتههای فنی بیشتر از پزشكی است قناعتی با بیان اینكه میزان مهاجرت در رشتههای فنی بیشتر از پزشكی است گفت: وقتی دانشجو طوری تربیت شود كه خودش را در جامعه پیدا كند و جایگاه مفید و موثری داشته باشد هیچ وقت مهاجرت نخواهد كرد. 2 سال پیش
كمكاری وزارت خارجه در صادرات مصالح ساختمانی عضو كمیسیون صنایع مجلس از كمكاری وزارت خارجه در قبال صادرات مصالح ساختمانی انتقاد و تأكید كرد در شرایط تحریمی باید توان رقابت خود را در بازارها حفظ كنیم. 2 سال پیش
رشد 3.5 درصدی شاخص تولید كارگاه های بزرگ صنعتی مدیركل دفتر برنامه ریزی و پایش وزارت صمت از رشد 3.5 درصدی شاخص تولید كارگاههای بزرگ صنعتی طی یك سال فعالیت دولت خبرداد و اظهاركرد: فعالیت های این وزارتخانه برای حدود چهار هزار نفر فرصت شغلی ایجاد كرد. 2 سال پیش
هزینههای تولید یك محصول خانگی خیلی پایینتر از محصول شركتی است شریفی در رادیو گفتوگو بیان كرد: در حال حاضر هر فردی با مهارتها و درآمدی كه دارد میتواند اشتغال خانگی راه اندازی كند، هزینههای تولید یك محصول خانگی خیلی پایین تر از محصول شركتی است. 2 سال پیش
برند و برندسازی مكملی در مسیر پایداری اقتصاد است احمدیان در رادیو گفت وگو عنوان كرد: اساساً برندسازی كار تولید اقتصاد مدنظر را انجام نمی دهد بلكه نسخه مكمل كننده آن است و برای این نسخه مكمل باید برنامههای متعددی داشت. 2 سال پیش
رشد اقتصادی با افزایش دانش فنی و توسعه برندسازی برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
شگردهای رسانهای در علوم شناختی| رسانهها چگونه نسل سازی میكنند؟ برنامه «ساعت بیست و چهار و یك دقیقه» كه با همكاری خبرگزاری فارس و رادیو گفتوگو به روی آنتن میرود، با استفاده از تكنیكهای علوم شناختی به گفتمان سازی بر مبنای تكنیكها و شگردهای رسانهای در حوزه شناختی میپردازد. 2 سال پیش
برند سازی شخصی با شهرت و معروفیت كاملا متفاوت است شریفی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: برند سازی شخصی با شهرت و معروفیت كاملا متفاوت است و برند سازی شخصی از خود شناسی انجام می شود و تبلیغات به تنهایی كافی نیست و خود شناسی یعنی اینكه ارزش های من چیست. 2 سال پیش
بازتاب كهن الگوی ایرانی در فرهنگِ پوشش امروز دبیر كارگروه مد و لباس در مصاحبه با رادیو گفتوگو، تأكید كرد كه این نهاد فرهنگی تلاش دارد در سیاستهای خود المانهای كهن ایرانی را بازخوانی كرده و در بطن جامعه بازتاب دهد. 2 سال پیش
سهم ایران از صادرات برند حلال فقط یك درصد! یك مدرس دانشگاه عنوان كرد: پیشبینیها حاكی از این است كه تا 10 سال آینده پنجاهدرصد كل سوپرماركتهای اروپایی و آمریكایی محصولات غذای حلال را عرضه كنند و این در حالی است كه سهم ایران از صادرات این محصولات همچنان یك درصد است. 2 سال پیش
برند حلال ایران هنوز ناشناخته است پژوهشگر حوزه برندسازی حلال گفت: كشور استرالیا با دریافت برند حلال از مالزی به كشورهای اسلامی گوشت صادر میكند اما برند حلال ایران هنوز در بسیاری از كشورها شناخته شده نیست. 2 سال پیش
ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال برنامه گفتگوی اقتصادی، دوازدهم اردیبهشت با بررسی موضوع ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال روانه آنتن رادیو گفتوگو میشود. 2 سال پیش
بودجه مجلس به فدراسیون فوتبال برای آماده سازی جام جهانی حسین زهی در مصاحبه با رادیو گفتوگو مطرح كرد: برای نخستین بار علاوه بر بودجه وزارت ورزش، مبلغی جداگانه به فدراسیون فوتبال برای آماده سازی جام جهانی اختصاص یافت. 2 سال پیش
اینماد نشانه كیفیت نیست كلاهی در رادیو گفت و گو مطرح كرد: برند با اینماد ایجاد نمیشود، بلكه اینماد موجب این می شود كه مشتری به سایتی كه شناخته شده نیست اعتماد كند. 2 سال پیش
«اینماد» مانع كسب و كار یا عامل افزایش اعتماد مشتریان برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
صنعت برندینگ گردشگری؛ مُعرف شهرها با نمادهای شاخص است مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران در مصاحبه با رادیو گفتوگو به بررسی نقش و جایگاه برندینگ در صنعت گردشگری پرداخت و نماد شهرهای مختلف را بر همین اساس تعریف كرد. 2 سال پیش
عدم اطلاعات كافی دانشجویان در حوزه نانو، عملكرد بدون هدف را در پی دارد دبیر گروه ترویج و آموزش ستاد نانو كشور گفت: نبود اطلاعات كافی در حوزه نانو موجب میشود دانشجویان به صورت هدفمند در این فضا حركت نكنند و لذا دانشجویان باید به آموزشهای تخصصی دریافت نمایند. 3 سال پیش
ضعف صنعت گردشگری به وسعت دامنه «اكو» كارشناس حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با ابراز تاسف از اینكه گردشگری در مجموعه صنعت و كشاورزیِ اكو قرار گرفته است، این مسئله را یك ضعف بزرگ برای اكو در بحث گردشگری دانست. 3 سال پیش
رونق گردشگری به معنی رونق اقتصاد است محمدحسین جبل عامی رونق گردشگری را عاملی برای رونق اقتصاد دانست و عنوان كرد: 12 گروه شغلی بهصورت مستقیم و 30 گروه شغلی نیز بهصورت غیرمستقیم با صنعت گردشگری در ارتباط هستند و در واقع گردشگری صنعت مولدی است. 3 سال پیش
اربعین حسینی یك ظرفیت عظیم هویتساز و فرهنگساز است حجت الاسلام شفیعی با تصریح بر اینكه اربعین حسینی ظرفیت عظیم برای ایجاد اتحاد و تمدن سازی است،اظهار كرد: علاوه بر اقتداری كه حضور تودههای مردم در اربعین دارند، این حضور یك ظرفیت هویتساز و فرهنگساز محسوب می شود. 3 سال پیش
"مالكیتصنعتی" چه تاثیری در كیفیت "ساختایران" دارد؟ رئیس مركز ساخت داخل ماشینسازی و تجهیزات وزارت صمت در ارتباطی كه بهصورت تلفنی با رادیو گفتوگو داشت، نپذیرفتن قانون "مالكیت صنعتی" را برای ارتقا و تضمین كیفیت محصولات داخلی مُضر تلقی كرد. 3 سال پیش
شبكهسازی چه تاثیری بر كسبوكار دارد؟ كارشناسان كسبوكار در رادیو گفتوگو ضمن تشریح موضوع شبكه سازی، آن را برای افزایش راندمان، تسهیل فرآیندها و برندسازی بسیار موثر دانستند. 3 سال پیش
بدهی4 هزار میلیاردی دولت به شركتهای پخش دارو/ دیوان محاسبات پیگیری كند مدیرعامل شركت بهستان پخش اظهاركرد: مطالبه سررسید شده و سررسید گذشتهی كلیه شركتهای پخش سراسری دارو از وزارت بهداشت، آموزش و درمان پزشكی كشور حدود 4 هزار میلیارد تومان است. 3 سال پیش
نتایج نامطلوب دولت فعلی، به دلیل انتخاب مردم است قدیری ابیانه در رادیو گفتوگو با بیان اینكه نتایج نامطلوب دولت فعلی به دلیل تصمیم اشتباه مردم است، گفت: مسئولان از فریب همیشگی دست بردارند و اگر بناست پس از انتخابات از خود سلب اختیار كنند، همین الان كنار بروند. 3 سال پیش
عملكرد شش ماهه مجلس در حوزه اقتصاد قابل قبول است عضو كمیسیون كشاورزی مجلس، عملكرد شش ماهه مجلس یازدهم در فضای اقتصادی را قابل قبول ارزیابی كرد و به تشریح اقدامات و تلاشهای این كمیسیون پرداخت. 3 سال پیش