تنها دولت در تجاری سازی ایدهها دخیل نیست شاوردی در رادیو گفت و گو گفت: بخشی از دلایل عملی نشدن ایدهها به عدم حمایت دولتها مربوط است اما این روند در حال پیشرفت است و در كنار آن تلاش شركتها و نوآوران نیز اهمیت ویژهای داشته است. 1400/07/18|
ضرورت ایجاد جامعه الصادق در كشور خانی با بیان اینكه در كشور به جامعه الصادق نیاز داریم گفت: با جامعه الصادق میتوان با كمترین هزینهها انبوهی از اختراعات و ابداعات جهان اسلام را در ایران به ثبت برسانیم. 1400/07/18|
داشتن اقتصاد دانش بنیان در گرو اتصال به زنجیرههای ارزش جهانی است احمدی گفت: تا زمانی كه به زنجیره ارزش جهانی وصل نباشیم نمیتوانیم اقتصاد خود را دانش بنیان بنامیم و لذا اجرایی شدن آن نیازمند یك اهتمام ملی است. 1400/07/18|
نشست خبری رییس كمیسیون كشاورزی مجلس با اصحاب رسانه گفتگوی علمی هجدهم مهر با هدف بررسی طرحها و برنامههای كمیسیون كشاورزی مجلس با حضور دكتر محمدجواد عسگری روانه آنتن رادیو گفتوگو خواهد شد. 1400/07/18|
در آینده نیازمند تاكسیهای هوایی هستیم یك خلبان گفت: به جایی میرسیم كه نیازمند تاكسیهای هوایی میشویم و باتوجهبه زمانی كه از دست دادیم مجبوریم با صرف هزینه بیشتر، در زمان كوتاهتر این صنعت را باكیفیت پایینتری راهاندازی كنیم. 1400/07/16|
مهمترین حمایت دولت برای سرمایهگذاران در حوزه تاكسی هوایی، شفافسازی است سهیلی در رادیو گفتوگو گفت: نیازمندی عمده صنعت تاكسی هوایی، تعریف دقیق و تصویب قوانین است و لذا مهمترین حمایت دولت، شفافسازی شرایط برای سرمایهگذاران و بخشهای خصوصی متخصص در این حوزه است. 1400/07/16|
دامپزشكان در پیشگیری و كنترل بیماریها نقش ویژهای دارند عضو هیئتمدیره انجمن واردكنندگان دارو و مواد بیولوژیك دام گفت: دامپزشكان در پیشگیری و كنترل بیماریها نقش ویژهای دارند؛ ارائه پروتكلها و روشهای پیشگیری از بیماری و تولید دارو از جمله اقدامات دامپزشكان در پیشگیری از بیماری است. 1400/07/15|
دام سالم، غذای سالم، انسان سالم؛ رویكرد جامعه دامپزشكی توكلی در رادیو گفتوگو گفت: بهداشت مواد غذایی شامل رعایت كلیه موازین از تولید تا مصرف مواد غذایی است؛ سلامت ماده غذایی و كیفیت آن بسیار حائز اهمیت است و دامپزشكی همواره به دنبال دام سالم، غذای سالم و انسان سالم است. 1400/07/15|
سرمایهگذاری؛ از مشكلات عمده صنعت تاكسی هوایی پازوكی گفت: مشكل سرمایهگذاری یكی از مشكلات عمده در صنعت هوایی كشور است و لذا در كنار سرمایهگذار، از سرمایههای داخلی نیز باید استفاده كرد. 1400/07/15|
كاهش هزینه، اشتغالزایی و افزایش سرعت؛ نتایج استفاده از تاكسی هوایی كاپیتان رضوی در رادیو گفتوگو گفت: با راهاندازی تاكسیهای هوایی هزینهها بسیار كاهشیافته و درعینحال كسبوكاری جدید برای هواپیماهای كوچك ایجاد میشود و همچنین مسافران با سرعت بیشتری به مقصد میرسند. 1400/07/14|
راهاندازی تاكسی هوایی در كشور به فرهنگسازی نیاز دارد كاپیتان اسرافیلی گفت: در كشور، چندین شركت در حال فعالیت روی تاكسی هوایی هستند اما تاكنون اقدام عملی برای آن صورت نگرفته و لذا فرهنگسازی و فراهمكردن زیرساختها از جمله اقدامات لازم برای اجرایی كردن این روند است. 1400/07/14|
هزار و 350 هواپیمای كوچك برای راهاندازی تاكسی هوایی در كشور لازم است خانباشی در رادیو گفتوگو گفت: در مقایسه با ناوگان فعلی كشور، 150 فروند هواپیمای فعال داریم كه از این میزان اگر 10 درصد كل ناوگان هوایی متعلق به تاكسی هوایی باشد عملاً 1350 فروند هواپیمای كوچك نیاز داریم. 1400/07/14|
شركتهای خصوصی دانشبنیان توانایی راهاندازی زیرساخت تاكسی هوایی را دارند سهیلی در رادیو گفتوگو گفت: باتوجهبه نبود زیرساخت از جمله زیرساخت فرهنگی، كسبوكار تاكسی هوایی در كشور مهیا نیست و نخواهد بود و زمانی سودآوری ایجاد خواهد شد كه بخش خصوصی امكان ایجاد زیرساخت برای خودش را داشته باشد. 1400/07/14|
گرامیداشت روز دامپزشكی در «گفتگوی علمی» برنامه گفتگوی علمی، چهاردهم مهر به مناسبت روز دامپزشكی با حضور كارشناسانی از این حوزه تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفتوگو میشود. 1400/07/14|
پیاده سازی سیستم هوشمندسازی اتوبوسرانی در 100 شهر موسوی در رادیو گفت و گو با اشاره به 180 شركت دانش بنیان در این حوزه گفت: در اتوبوسرانی حدود 100 شهر سیستم هوشمندسازی را پیاده سازی كردهاند اما موفقیت آنها موقتی بوده است. 1400/07/12|
هوشمندسازی ترافیك به حمایت مالی ومعنوی نیاز دارد مهندس قیصر در رادیو گفت و گو از هزینه بر بودن نگه داری هوشمندسازی توسط بهره بردار سخن گفت و افزود: اگر دولت به دنبال تقویت هوشمندسازی است باید حمایتهای معنوی و مالی با برون سپاری به بخش خصوصی صورت گیرد. 1400/07/12|